ayanikwalla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malibu hocam ben her gün şu şekilde geziyorum bir yanlışınız var...Buna emin olun. Mesela sizin site açtıktan sonra ilk önce son yazılan konuya giriyorum. Ardından geri dönerek aynı yerdeki bir sonraki yazıya giriyorum. ve bu durumu defaatla aynı yapıyorum. Benim gezilerimde kesinlikle bir kusur bulamazsınız. Başlangıç ve bitişi ben şimdiye kadar yazmadım sadece başladığımı belirttim ki zaten forumda ne zaman yazıldığı görülüyor.

Buna ihtiyaç duymadım duymuyorumda. O kurallarda yazıyor amenna ama kimseden bir bunu yazmasını beklemedik.

Ayrıca benim sitelerimin gezildiğine ben bakmıyorum. Ben alexa ma bakıyorum ve düşüyor. Evet kontrol etmeliyiz. Ama bunu sık olarak yapamam maalesef. Yapabilecek birisi varsa ben grubu bırakmaya razıyım.

Dediğim gibi bundan sonra iki şeye bakacağım.

1-Siteler geziliyor ibaresi yazılmışmı?
2-Gerçekten siteme girilmişmi.

Herkeste kendi kontrolünü yapsın lütfen.

Bu günden itibaren bir kaç kişiyi atmakla işe başlayacağım. Ondan sonrada alımlarda ince eleyip sık dokuyacağım.
Hocam ; Kusura bakmayın beni iyi bildiğinizi zannediyorum biraz titizlikle işimi yaparım .. Kural ne derse odur benim için - XX:XX saatlerinde ve tarihinde gezinti başladı / bitirildi o zaman - XX:XX saatlerinde bu bölüm kalksın ...

İki siz bırakırsanız bende bırakırım çünkü bende sizi tanıdığım için bu gruba katıldım bunu bilin..

Üç aslında hocam Alexa gezmeye 2 yıldır prim vermiyor çok çok az veriyor diyim çünkü hit al - hit kazan gibi çok site oldu o sitelere kayıt yapılıyor sitenizdeki konuları gezdiriyorsunuz bunu çok inceledim araştırdım ... O gibi siteler organik te olsa çok bot kullanıyorlar Alexa da buna önlem aldı ve girip gezip yorum attımı o attığı yorum Alexa için önemli.. Bir fikir grup ta bizim yaptığımız gibi 2 günde bir yorum atılsa sitelerdeki konuya 1 haftada çok hızlı yükseldiğini ben denedim.. 215 ile başldım 3 üncü güne giriyorum grupta 220 ye düştüm ...