Seo Mağduriyeti
135
●10.636
- 07-09-2012, 15:11:44Çok iyi bir makale.Birkaç kez sindirene kadar okunmalı.Açıkcası şimdiye kadar bu kadar detaylı bir makale okumadım güncellemeler hakkında. Demekki işini gerçekten bilinçli yapan arkadaşlarımız da varmış. Teşekkür ediyorum..NeLph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:11:44 -->-> Daha önceki mesaj 14:58:37 --
BOOKMARK - İMLEME YANLIŞI ( Bu bölüme lütfen uyun )
Arkadaşlar şunu kesin olarak söyleyebilirim ki, eklediğiniz içeriklerin yanlızca belli bir kısmını imleyin. Asla ama asla eklediğiniz içeriklerin belli serilerini yada tamamını imleme yapmayın. Bu kesinlikle zararlıdır. Telafisi ve kurtuluşu hemen hemen imkansızdır. Bakın ağzınızla kartal değil albatros tutsanız nafile. İmlemeyi çok dikkatli kullanın. Sürekli aynı yerlere imleme yapmayın. Sitenizle örtüşen dillere yönelin. Eklediğiniz içerikleri sürekli imlediniz sürekli imlediniz. Google'da keriz ya sürekli aynı etkiyi sayfalarınıza yansıtmadı. Google'da keriz ya aldığınız linklerin sayfalarını ve tarihlerini sınıflandırıp sitenin backgroundına dahil etmedi. Kimseyi kandıramazsınız. O yüzden 10 içerikte 1 tane imleme yapmak daha mantıklıdır. Onuda değişik yerlere değişik şekillerde. Anasayfanız için konuşmuyorum. O ayrı dünya bilen biliyor ve çıkan çıkıyor. Yeri gelirse anlatırım detaylı (=
Burası ilgimi çekti..Bu konuda herkes farklı şeyler söylüyor. Mutlaka her yazınızı imleme yapın daha çabuk indexlenir diyorlar.Her kafadan bir ses çıkıyor.Valla kafa kalmadı.Dün wp imletir diye bir eklenti aldım.Normalde eklediğim yazılar filmler 3-4 saatte indexlenirdi.Eklentiyi kurdum.2-3 yazı film falan ekledim.Her eklediğim 2.5 dakikada indexlendi.Bu eklenti yazdığınız yazıyı 16 farklı yere yolluyor.Blog-imleme sitesi - sosyal ağlar falan.Şimdi biz ne yapalım.Takıldık kaldık. - 07-09-2012, 15:14:08Hocam bence yol yakınken sen bu işlerden vazgeç. Ne senin derdin biter, ne de bu konu sonuca kavuşur.berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2012, 15:21:56İşte internet bu yüzden çöplüğe dönüyor. Az biraz zoru gördüğümüz zaman siteyle ilgilenmeyi bırakıyoruz.Vazgeçmek yerine öğrenmek ve başarmak çok daha önemli.Ayrıca hocam dert benim derdim değil..Herkesin derdi aynı. Her yerde farklı makaleler okuyunca insanda kafa kalmıyor. Herneyse herkesin bildiği bir doğru vardır mutlaka.BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2012, 15:22:09söylediğiniz eklentideki siteler siteyi filtreye sokacak siteler değil. bahsettiğim imlemeler farklı. lakin yinede her yazınızı değil. hit alabilecek yazınızı gönderin oralara sorunsuz sonuç alırsınız.berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2012, 15:52:21genelleme yapmak yerine isim vererek şikayet konusu açsaydın vatandaş kendisini savunur konu bir yere varırdı öncelikli hatan bu olmuş.
konuda görüyorum ki maymun gözünü açmış ne mutlu senin adına.
diğer tartışmaya katılan arkadaşlar hüseyin, tayfur , rdy vs
hırsızın hiç mi suçu yok
her acemi aldatılmak zorunda mıdır ? - 07-09-2012, 15:59:34Abi bizde ismini ver, şikayet konusu aç, insanlar biraz bilinçlensin diyoruz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa ve net bir şekilde ifade etse hem kendi mağduriyeti bir nebze giderilirdi, hem de yeni arkadaşlar mağdur olmaktan kurtulurdu. - 07-09-2012, 16:17:46İşte bir firma veya bir sistem tekel olursa böyle oynar bizle yok penguen kaçtı,yok pandayı yakala. Ayrıca ben google ın adaletli olduğuna inancımıda kaybettim.
Neyse salla gitsin aptal bir penguendenmi korkacağız.Ekliyoruz işte filmleri,izleyen izler izlemeyen izlemez.Ayda 50-100 kazanacaz diye birde penguen,panda avınamı çıkalım.Kendimizce doğru bildiklerimizi uyguluyoruz nasılsa..Bir süre sonra da iyi bir seocu arkadaşa sağlam bir iş yaptırırım.Olursa olur olmazsada kısmet artık.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:17:46 -->-> Daha önceki mesaj 16:01:23 --
Arkadaşlar bu isim ver isim ver mevzusu nedir allah aşkına ya.Yani neden illaki parçalayacak birilerini arıyoruzki. Burası arenamı. Biz genel olarak bu işlerin birçoğunun faydalı veya faydasız olduğunu tartışıyoruz. Bende kendimden bir örnek vermek için açtım bu başlığı. İki kişiyi aramıza alıp yerden yere vurmakla neyi çözebileceğimizi sanıyorsunuzki. İki kişi ile bitecekmi bu. Her başlıkta bir penguen panda işi yapan var. Sadece 2 kişiyemi maledeceğiz bu olayı. Ben zaten isim vermek istesem şikayet bölümüne açardım konuyu. Buraya açmamın sebebi genel manada konuşalım diyedir. Bu konuda kusura bakmayın ama birilerini ortaya atıp parçalama taraftarı değilim. Zaten onlar bu yazıları okuyup biraz insafa geliyorlardır.Eğer gelmiyorlarsada suratına tükürseniz yağmur yağıyor der. O nedenle ben isim falan yazmayacağım.