genelleme yapmak yerine isim vererek şikayet konusu açsaydın vatandaş kendisini savunur konu bir yere varırdı öncelikli hatan bu olmuş.
konuda görüyorum ki maymun gözünü açmış ne mutlu senin adına.
diğer tartışmaya katılan arkadaşlar hüseyin, tayfur , rdy vs
hırsızın hiç mi suçu yok
her acemi aldatılmak zorunda mıdır ?
Abi bizde ismini ver, şikayet konusu aç, insanlar biraz bilinçlensin diyoruz.
Kısa ve net bir şekilde ifade etse hem kendi mağduriyeti bir nebze giderilirdi, hem de yeni arkadaşlar mağdur olmaktan kurtulurdu.