BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence yol yakınken sen bu işlerden vazgeç. Ne senin derdin biter, ne de bu konu sonuca kavuşur.
İşte internet bu yüzden çöplüğe dönüyor. Az biraz zoru gördüğümüz zaman siteyle ilgilenmeyi bırakıyoruz.Vazgeçmek yerine öğrenmek ve başarmak çok daha önemli.Ayrıca hocam dert benim derdim değil..Herkesin derdi aynı. Her yerde farklı makaleler okuyunca insanda kafa kalmıyor. Herneyse herkesin bildiği bir doğru vardır mutlaka.