genelleme yapmak yerine isim vererek şikayet konusu açsaydın vatandaş kendisini savunur konu bir yere varırdı öncelikli hatan bu olmuş.

konuda görüyorum ki maymun gözünü açmış ne mutlu senin adına.

diğer tartışmaya katılan arkadaşlar hüseyin, tayfur , rdy vs

hırsızın hiç mi suçu yok

her acemi aldatılmak zorunda mıdır ?