Seo Mağduriyeti
135
●10.636
- 06-09-2012, 20:12:51Şimdiye kadar forumda böyle bir başlık görmediğim için ve insanları biraz olsun bilinçlendirmek adına açtım bu başlığı zaten. Yoksa şikayet için açmadım ben.İyikide açmışım.Görüyorumki çok fazla dertli olan varmış ve dertlerini bu başlık aracılığıyla dile getiriyorlar.Bu çok iyi oldu bence.Aslında bu işten ağzı yananlar var ama neden susuyorlar biliyormusunuz.Çünkü para veriyorlar ve verdikleri paranın işe yaradığını düşünmek istiyorlar.Aslında birçok kişide biliyor birçok çalışmasının başarılı olamadığını.Ama bunu kendine itiraf edemiyorki foruma itiraf etsin.
- 06-09-2012, 20:19:18Bence de arkadaşın dediğinde haklılık payı var. Her önüne gelene iş yaptırıyoruz ama sonuçları bazen daha da kötü oluyorwmyolcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2012, 20:44:04R10 geriye gidince bulamamıştım arkadaşı sağolsun işe yaramadı dedim tekrardan çalışma yapmıştı wp sitelerde işe yaradığını wp alt tabanlı olmayan sitelerde işe yaramadığını görmüştüm böyle arkadaşlarla çalışmanız iyi olur geri iade garantisi var memnun kalma direk yeni çalışma veya ödeme yapıyor.bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2012, 20:59:33Üyeliği durdurulduBence herkes bir isim söylesin. Özellikle konusu açan arkadaş. Siz bu insanları açıklamazsanız kimse neyin ne olduğunu bilemez. Gidip onlarla iş yapmaya ve para kazandırmaya devam eder.
Bakın ben bir müşterimden gelen şikayetin ismini direk olarak açıklamak istiyorum. Çünkü buradaki sözde seoculardan dolayı 7-8 yıldır yaptığım işim artık *********** potansiyeli altında değerlendiriliyor.
Çalışma yaptırılan kişi: Serdeces nickli üye. (Müşterimden gelen bilgi bu yöndedir.)
Çalışma sonunda yükselme falan olmuyor. Ardından müşterim telefon açıyor telefonlara çıkılmıyor. Sonra müşterim verdiği paradan vazgeçiyor. Kişininde yanına kalıyor.
Bunu yukarıdaki nickini verdiğim kişi bana kanıtla derse, direk olarak müşterimle görüştürebilirim veya onun mail adresini ödeme dekontlarını (tam hatırlamıyorum var mıdır) yayınlayabilirim.
SEO işi çoluk çocuk işi değil. Uzak durun ve işi profesyonel olanlara bırakın bir zahmet. Sizin harçlık peşinde koştuğunuz mesleğinizden biz evimizi arabamızı aldık. Hayatımızı kazanıyoruz ve geleceğimizi planlıyoruz. Artık herkes kendi bildiği işi yapsın.
Konuya böyle lap diye girdim kusura bakmayın. Ama bu safsatalardan dolayı artık fena dolmuş vaziyetteyim. Siteleri filtrelere sokup duruyorlar buradakiler. Kocaman forumda adam gibi iş yapan sayısı çok nadir. Yazık gerçekten. - 06-09-2012, 21:06:54Şu anda isim vermekle bu başlık amacını aşacak ve bir sürü polemiğe sahne olacak ve sonunda banlananlar olacak ve başlık kilitlenecek.Halbuki başlık kilitlenmeden herkes burda mağduriyetini isim vermeden paylaşsa zaten bir süre sonra artık insanlar iş yaptırmamaya başlarlar herkese.Garantili çalışma isterler,para iadesi isterler. Ama şimdi sercedes isimli arkadaş gelecek savunma yapacak,bir diğeri başka bir şey söyleyecek.Çığrından çıkacak işler.Color adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2012, 21:10:02Hocam güzel yazmışsın ellerine sağlık. Sercedesin seo bilgisi olduğunu kim söylediColor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkında şikayetler açıldığını görmüştüm.
Abi aslında olan ne biliyor musun 2-3 makale okuyan daha deneme yanılmaya bile gitmeden...........seo danışmanı oluveriyor birden bire çoğunun seo kelimesinde ilk sayfada sitesi bile yok
Bazıları var hacklink basıp seo yaptığını sanan ortalıkta seo danışmanı diye gezinenler
3 tane hacklink yapan var mesela seo kelimesinde gördüğüm kadarıyla. Hatta var ya adam seo hakkında bilgi edinmek için konular açıyor vs..vs.. tamı tamına 2-3 hafta sonra garantili seo danışmanlığı diye konu açıyor yav madem seo bu kadar basit birşey o zaman neden adamlar kafa patlatıyor ki binlerce kişi google mühendisleri
2-3 Algoritma çözülmüş Google'In haberi yok demek ki
haftada öğrenebilecek ki öğrenme diye birşey yok ucu açık bir alan seo kimse öğrendim diyemez seoyu hele ki seo uzmanıyım diyenlere gülüyorum tahmin işinini uzmanlığı mı olurmuş
Neyse sonuç olarak seoyu öğrendim diye birşey olamaz ucu açık birşey öğrenme asla tamamlanamaz arama algoritması her geçen gün değiştiği sürece ki öyle devam edecek zaten 
Sonuç olarak birşeyler paylaşıldığından dolayı bu durum başımıza geliyor ne yazik ki !
İfşa edin böyle seoculuk oynayanları bu başlık altında millet aldanmasın, aldatılmasın ! - 06-09-2012, 21:10:16Ben seoya inanmıyorum
şimdiye kadar kendi sitemi forum olmasına ragmen tek başıma idare ediyorum. 2.5 k hitini çıkardığım burda hit istiyorsan özgün konu eklemen yeterli
gerçekten özgün konumun işe yaradığnı gördüm halada devam ediyor.gerisi boş diye düşünüyorum - 06-09-2012, 21:13:13Üyeliği durdurulduTabiki kendini savunacak arkadaş. Bizde bilicez müşteri mi doğru söylüyor arkadaş mı ? Ben kimseye açık açık birşey söylemiyorum. Çalışma yapılan arkadaşın ismini verdim. Sizinde vermeniz gerekiyor. Lakin zarar sadece verdiğiniz 500 tl değil. Zarar olası bir sandbox veya filtre durumunda sitenizin elinden gitmesidir. Bu da 500 tl değil çok daha fazla bir zarar edecektir. Bu tip şeyleri artık söyleyin bu platformda da herkes kimin ne olduğunu bilsin. Burada ben Sercedes nickli arkadaşı direk olarak itham etmiyorum. Hakkında bana gelen müşterimden şikayeti dile getiriyorum.
Kurumsal firmaların işlerini alıp, eline yüzüne bulaştırıp ortadan kayboluyorlar. Ben firma olarak sözleşme dahilinde hizmet vermeme rağmen buradaki vaatleri hiçbir firmaya vermiyorum. Türkiye'nin en büyük firmalarına SEO hizmeti sağladım. Ancak gelin görün ki her zaman bir iyi niyet sonucu dolandırılan firmalar çıktı karşıma. İrili ufaklı. Amaç burada bilgi paylaşımında ziyade işini doğru yapmayanları ayıklamak olmalı. Bu bana mı düşer. Bilemiyorum. Ben pek katılmam r10'daki bu tip muhabbetlere. Ama sizi haklı bulduğum için birkaç şey yazmak istedim.
Hakkında şikayetler açıldığını görmüştüm.
3 tane hacklink yapan var mesela seo kelimesinde gördüğüm kadarıyla. Hatta var ya adam seo hakkında bilgi edinmek için konular açıyor vs..vs.. tamı tamına 2-3 hafta sonra garantili seo danışmanlığı diye konu açıyor yav madem seo bu kadar basit birşey o zaman neden adamlar kafa patlatıyor ki binlerce kişi google mühendisleri
haftada öğrenebilecek ki öğrenme diye birşey yok ucu açık bir alan seo kimse öğrendim diyemez seoyu hele ki seo uzmanıyım diyenlere gülüyorum tahmin işinini uzmanlığı mı olurmuş