Tabiki kendini savunacak arkadaş. Bizde bilicez müşteri mi doğru söylüyor arkadaş mı ? Ben kimseye açık açık birşey söylemiyorum. Çalışma yapılan arkadaşın ismini verdim. Sizinde vermeniz gerekiyor. Lakin zarar sadece verdiğiniz 500 tl değil. Zarar olası bir sandbox veya filtre durumunda sitenizin elinden gitmesidir. Bu da 500 tl değil çok daha fazla bir zarar edecektir. Bu tip şeyleri artık söyleyin bu platformda da herkes kimin ne olduğunu bilsin. Burada ben Sercedes nickli arkadaşı direk olarak itham etmiyorum. Hakkında bana gelen müşterimden şikayeti dile getiriyorum.

Kurumsal firmaların işlerini alıp, eline yüzüne bulaştırıp ortadan kayboluyorlar. Ben firma olarak sözleşme dahilinde hizmet vermeme rağmen buradaki vaatleri hiçbir firmaya vermiyorum. Türkiye'nin en büyük firmalarına SEO hizmeti sağladım. Ancak gelin görün ki her zaman bir iyi niyet sonucu dolandırılan firmalar çıktı karşıma. İrili ufaklı. Amaç burada bilgi paylaşımında ziyade işini doğru yapmayanları ayıklamak olmalı. Bu bana mı düşer. Bilemiyorum. Ben pek katılmam r10'daki bu tip muhabbetlere. Ama sizi haklı bulduğum için birkaç şey yazmak istedim.