Şimdiye kadar forumda böyle bir başlık görmediğim için ve insanları biraz olsun bilinçlendirmek adına açtım bu başlığı zaten. Yoksa şikayet için açmadım ben.İyikide açmışım.Görüyorumki çok fazla dertli olan varmış ve dertlerini bu başlık aracılığıyla dile getiriyorlar.Bu çok iyi oldu bence.Aslında bu işten ağzı yananlar var ama neden susuyorlar biliyormusunuz.Çünkü para veriyorlar ve verdikleri paranın işe yaradığını düşünmek istiyorlar.Aslında birçok kişide biliyor birçok çalışmasının başarılı olamadığını.Ama bunu kendine itiraf edemiyorki foruma itiraf etsin.