• 07-08-2012, 11:22:07
    #28
    cilginmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özgünlük kalıcılık demektir copy paste sitelerde her zaman 3-4 ay sonra patlak verir yok güncellemede sitem gitti yok pandalar sitemi yedi özgün ve yenilikçi bloglar her zaman yerini korur en azından korkusuz olur. ayrıca özgün yazı yazdığınız zaman kullanıcı yorumları artar ve kaliteli yorumlar gelir yani işten zevk alırsınız bir kitleye hitap etmek güzeldir vede her zaman sevilirsiniz markalaşırsınız özgünlük kişiye çok şey kazandırır yoksa ajansa üye olun botu bağlayın al sana site
    Sn çılgınmaxım , yok öyle bişey nerden uyduruyosunuz bunları anlamıyorum. Niye düşsün hit ? Ben sana botu bağla çek demiyorum ki, botu bağlayıp zengin olma devri kapanmadı mı ? ( tabi farklı ince taktiklerle yapmazsan, klasik botlardan bahsediyorum ) . Copy içeriğe kim demiş ki yorum atmaz ? Yahu adı üstünde copy ne demek orjinalden alıntı aldığın yazı kötüyse adam niye yorum atsın ? Çerle çöple siteyi doldurursan adam ne diye sana yorum yazsın ? 3-4 Ay sonra patlak vermeside tam bir şehir efsanesi bak yukarıdaki site 2 aylık patlak vermişmi, bak şu adsenselerini attığım 8 aylık baya bi patlak vermiş anlaşılan.

    Önemli olan nasıl yapacağındır nası yapacağın, kafayı kullanmayıp c/p yaparsan kazanamazsın elbet. Site içinde değiştireceğin şeyler ver yazıyı modifiye etme var. Vallahi yoruldum yok yazmıyim daha, sitenin yedeği alındı umarım
  • 07-08-2012, 11:54:58
    #29
    ColdSwoRD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sn çılgınmaxım , yok öyle bişey nerden uyduruyosunuz bunları anlamıyorum. Niye düşsün hit ? Ben sana botu bağla çek demiyorum ki, botu bağlayıp zengin olma devri kapanmadı mı ? ( tabi farklı ince taktiklerle yapmazsan, klasik botlardan bahsediyorum ) . Copy içeriğe kim demiş ki yorum atmaz ? Yahu adı üstünde copy ne demek orjinalden alıntı aldığın yazı kötüyse adam niye yorum atsın ? Çerle çöple siteyi doldurursan adam ne diye sana yorum yazsın ? 3-4 Ay sonra patlak vermeside tam bir şehir efsanesi bak yukarıdaki site 2 aylık patlak vermişmi, bak şu adsenselerini attığım 8 aylık baya bi patlak vermiş anlaşılan.
    Önemli olan nasıl yapacağındır nası yapacağın, kafayı kullanmayıp c/p yaparsan kazanamazsın elbet. Site içinde değiştireceğin şeyler ver yazıyı modifiye etme var. Vallahi yoruldum yok yazmıyim daha, sitenin yedeği alındı umarım
    tecrübeyle sabit bu işler sizinde haklı olduğunuz konular var şöyle düşünmek gerek olayı aslında ajanslar haber geçer ve belli başlı haber siteleri bunlar yayınlar yani copy paste hit getirmese şuanda bir çok haber sitesi günlük milyonları bulan hiti yapamazdı tabi bu işler rekabet işi siz rekabete girersiniz taktik savaşları yapasınız günde 100 k hite bağlamaya çalışırsınız bu zor ve rekabeti güçlüdür birde günde 10k mobilya siteniz olur kazançlar ortalama aynı olur.
    yani copy paste zaten genelde rekabete girilmek için yapılan işlerdir ya kazanırsınız ya kaybedersiniz ama özgün konularda ki bu genelde kendinize göre konular olur bundada her zaman üstte olursunuz ama hit getirmeyebilir buda ayrı bir durum.

    sonuç olarak herkes kendi bilir özgün konu yazanlar her zaman yararını görür korkusu olmaz c/p konular anlık olarak hep ilk sırada oluyor ama 1-2 ay sonra ilk sayfada bile görünmüyor. misal özgün yazdığınız bir bayram mesaj yazısı 2011 de yazılmışsa 2012 de 2013 de ilk sırayı koruyor yani google bişekilde hakkınızı veriyor
  • 07-08-2012, 12:05:30
    #30
    Forum çok değil 1 yıl geriye gittiğinde çırılçıplak kalan adamların, insanları yönlendirmeye çalışması gerçekten düşündürücü.

    Not: Kimseyi dinlemeyin. Sürekli deneme-yanılma yöntemini kullanın.
  • 07-08-2012, 12:51:35
    #31
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum çok değil 1 yıl geriye gittiğinde çırılçıplak kalan adamların, insanları yönlendirmeye çalışması gerçekten düşündürücü.
    Not: Kimseyi dinlemeyin. Sürekli deneme-yanılma yöntemini kullanın.
    evet katılıyorum bu işlerde her zaman kendi yaptığınız önemlidir zaten eğer bir yol tutturursanız bunu artık kendi yolunuz bilip paylaşmıyorsunuz yani genelde bu böyledir ama google özgünlüğü asla yabana atmaz belki 1 yıl belki 2 yıl da hak yerini bulur ama sonuçta bulur.

    siz eğer özgün yazarsanız siteniz spama düşmez ve siz yıllarca böyle devam edersiniz zevk alarak yaparsınız

    kopya iş ise her zaman sıkıntıdır insanlar kopyalamaktan bile bir süre sonra sıkılıyor ve bırakıyor bu işleri şuanda belli yerlerde olanlar bu işten zevk alarak yapan insanlardır tabi emeğenizin karşığınıda alınca tadından yenmez özgün içerikcilik

    son olarak şunuda dikkat edin tüm blog ve forumlar özgün yazar arıyor kopyacı aramıyor
  • 07-08-2012, 15:29:23
    #32
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum çok değil 1 yıl geriye gittiğinde çırılçıplak kalan adamların, insanları yönlendirmeye çalışması gerçekten düşündürücü.
    Not: Kimseyi dinlemeyin. Sürekli deneme-yanılma yöntemini kullanın.
    Breed lafın banaysa merak etme biz forum 2006'ya kadar gitse'de biz çıplak kalmayız. Ama sizin bu kavgacı tutumunuz 10 yıl forumu ileri sarsakta değişmeyecek zaten burayı bu hale getiren bilgi paylaşımını sınırlayan da sizin tutumunuz buyrun at koşturun bu saaten sonra pek umrumda da değilsin açıkcası ( Nokta tartışmaya birşeyler yazarsan cevap vermeyeceğim ).
    Max sana gelince kardeşim, tamam özgün yazmak güzeldir hoştur, zevk için yazıyorsan insanlarla yeni birşeyler paylaşmak istiyorsan sağlıklı düşünüyorsan,heycan verir. Ancak amacın para kazanmaksa bu şekilde bana ünlü olan çok büyük gelir sağlayan siteler örnek gösterebilirmisin ? Büyük derken geliri 1.000$ ve üstü olacak aylık en az. Bi düşün belki bir kaç tane çıkarabilirsin belki diyorum. Bide copy paste yapan kopya içerik giren siteleri düşün haber, çöp ama hitli sağlık siteleri, video siteleri, film siteleri, ***** siteler, oyun siteleri vs vs vs......
    Bak sana bir site örneği atıyorum gir bak yazıların hepsi özgün sağlık makaleleri 1.500 hitciği var 1.5 yıllık 3.000 saatlik emek üzerinde.
    www.tibbiyardim.com
    Bak sana birde bu alanda copy+paste bi site atıyorum 18K tekili olan.
    Sağlık
    Bu örnekleri istediğin kadar çoğaltabilirim. Özgün ve özgünü alıp copy+paste yapan sitelerin nerelere geldiği konusunda. Ha aradaki fark nedir diye sorarsan özgün yazan insan bir hevesle girişiyor işe yazıyor yazıyor gece-gündüz site hitlenmiyor yazıları kopyalanıyor, sonra yazıyı kopyalayan insan yazıyı alıyor özel işlemlerle daha iyi yere getiriyor sıralama da. Yazıyı yazan adam bi müddet sonra lanet okuyor yeri geliyor sitesini kapıyor, sonra yazıyı kopyalayan adamın yazısı orjinal damgası yiyor adam. Özgün 1 yazarken c+p ci 10 kopyalayabiliyor. Bu sitede de çatır çatır adsense kullanabiliyor.
    Ha bunun nasıl önüne geçilebilir google derseki kardeşim c/p olanlar adsense kullanamayacak ( böyle bir kural var zaten yürürlükte değil ) ha o zaman c+p yapanlar gelir sağlayamadığı için bu işten vazgeçer onlar da özgüne döner. Ha bu o kadarda kolay değil çünkü C+p nin kuralları değişti önceden bota bağlanır içerik çekilirdi şimdi içerik modifiye ediliyor öyle çekiliyor bu yüzden bazen benim bile özgün sandığım yazılar copy paste çıkabiliyor. Bunun için değişik metodlar var forum gerçekten tam olarak bu tip her lafa bir şey bulan salatalık ruhlu insanlardan ayıklansaydı bunların hepsini teker teker anlatırdım. Ama bu insanların önce bu mesleği bırakmaları lazım ki burda paylaşım yapabilelim. Yoksa ***** kasan adam gelir burda ahkam keser, e-ticaretin e sinden anlamayan adam burda krallığını ilan eder. 100k diyince 100 hit mi diye soranlar bur da show yapmaya çalışır. Neyse söylenecek çok söz varda yeri ve zamanı değil forum bu haldeyken olmaz en azından.
    Umarım durumu anlatabilmişimdir max, bu konuda son yazım. Hepiniz kendinize iyi bakın.
    Saygılarımla...
    ColdSwoRD
  • 07-08-2012, 15:43:03
    #33
    Ya insanlara masal anlatmayı bırak kardeşim. Senin koyun güttüğün zamanlarda biz bu işi yapıyorduk.

    Zamanında bilenler bilir 5 milyon indexe ulaşan günlük 75-100K tekil alan 7gunsaglik.com vardı. Ne oldu? Sonunda bitti.

    Öyle yok şunlar çekilirse anlatırım, yok size bugünlük bu kadar yeter falan diye edebiyat yapmana gerek yok.

    Maksimum 1 yıl bu işlerden para kazanmak isteyen adam basar kopya içeriği dayar Pr7-8-9 linkleri olur biter.

    Görende birşey biliyorsunuz sanacak.
  • 07-08-2012, 15:43:26
    #34
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum çok değil 1 yıl geriye gittiğinde çırılçıplak kalan adamların, insanları yönlendirmeye çalışması gerçekten düşündürücü.
    Not: Kimseyi dinlemeyin. Sürekli deneme-yanılma yöntemini kullanın.
    Adam nasıl bir paranoyak olduysa artık birkaç mesaj önce benden de bahsetmiş şimdi tesadüfen gördüm. Budan sonra bu kategoriye yazmayacağım uzman video siyocularına bırakalım artık, çeksinler videoyu sonra satış konusuna yönlendirsinler. Ama suç bu uyanıklarda değil bunları bir halt sanıp sürekli müşteri olan acemilerde. Zaten ekürisi şimdilerde hayal tacirliği ile meşgul ordan kasayı doldursun yakında yeni bir video çekerler beraber uzmanlıklarını pekiştirirler.

    Hey allahım ya, bu adamlara güvenipte zengin felan olacağını sanıp kitap alanları felan gördükçe üzülüyorum. Yok hemşerim öyle beleş para internette, sen daha bu sahtekarların kim olduğunu farkedemiyorsan kusura bakma değil zengin olmak 1 cent bile kazanamazsın internetten.
  • 07-08-2012, 15:47:14
    #35
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya insanlara masal anlatmayı bırak kardeşim. Senin koyun güttüğün zamanlarda biz bu işi yapıyorduk.
    Zamanında bilenler bilir 5 milyon indexe ulaşan günlük 75-100K tekil alan 7gunsaglik.com vardı. Ne oldu? Sonunda bitti.
    Öyle yok şunlar çekilirse anlatırım, yok size bugünlük bu kadar yeter falan diye edebiyat yapmana gerek yok.
    Maksimum 1 yıl bu işlerden para kazanmak isteyen adam basar kopya içeriği dayar Pr7-8-9 linkleri olur biter.
    Görende birşey biliyorsunuz sanacak.
    Bana öyle yaptığın bi tane sağlık sitesi göstersene? Şuanda şimdi ? Senin dediğin **** da vs. çok güzel işler hala işliyor. Sen legalde göstersene öyle bi site hele sağlıkta bu adam sence pr7-8-9 dayararak mı 18k hit yaptı? Hala 2008-2010 muhabbetlerindesiniz forumu bi 4 yıl ileri alalım senin için ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:47:14 -->-> Daha önceki mesaj 15:45:44 --

    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam nasıl bir paranoyak olduysa artık birkaç mesaj önce benden de bahsetmiş şimdi tesadüfen gördüm. Budan sonra bu kategoriye yazmayacağım uzman video siyocularına bırakalım artık, çeksinler videoyu sonra satış konusuna yönlendirsinler. Ama suç bu uyanıklarda değil bunları bir halt sanıp sürekli müşteri olan acemilerde. Zaten ekürisi şimdilerde hayal tacirliği ile meşgul ordan kasayı doldursun yakında yeni bir video çekerler beraber uzmanlıklarını pekiştirirler.
    Hey allahım ya, bu adamlara güvenipte zengin felan olacağını sanıp kitap alanları felan gördükçe üzülüyorum. Yok hemşerim öyle beleş para internette, sen daha bu sahtekarların kim olduğunu farkedemiyorsan kusura bakma değil zengin olmak 1 cent bile kazanamazsın internetten.
    yine gelmiş bizim ki yat uyu sen ha bide profil resmini değiştirmeyi unutmuşsun bu forumda seni tanımayan kalmadı eski resmini alda kim olduğunu anlasınlar ant07 .
  • 07-08-2012, 15:47:25
    #36
    ColdSwoRD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana öyle yaptığın bi tane sağlık sitesi göstersene? Şuanda şimdi ? Senin dediğin **** da vs. çok güzel işler hala işliyor. Sen legalde göstersene öyle bi site hele sağlıkta bu adam sence pr7-8-9 dayararak mı 18k hit yaptı? Hala 2008-2010 muhabbetlerindesiniz forumu bi 4 yıl ileri alalım senin için ?
    Benim adsense için site yaptığımı mı düşünüyorsun?

    Ben o işleri bırakalı 2 yıl oluyor. Sen piyasaya girip bizi aç bırakır, köyü alırsın diye bıraktım.