Forum çok değil 1 yıl geriye gittiğinde çırılçıplak kalan adamların, insanları yönlendirmeye çalışması gerçekten düşündürücü.
Not: Kimseyi dinlemeyin. Sürekli deneme-yanılma yöntemini kullanın.
evet katılıyorum bu işlerde her zaman kendi yaptığınız önemlidir zaten eğer bir yol tutturursanız bunu artık kendi yolunuz bilip paylaşmıyorsunuz yani genelde bu böyledir ama google özgünlüğü asla yabana atmaz belki 1 yıl belki 2 yıl da hak yerini bulur ama sonuçta bulur.
siz eğer özgün yazarsanız siteniz spama düşmez ve siz yıllarca böyle devam edersiniz zevk alarak yaparsınız
kopya iş ise her zaman sıkıntıdır insanlar kopyalamaktan bile bir süre sonra sıkılıyor ve bırakıyor bu işleri şuanda belli yerlerde olanlar bu işten zevk alarak yapan insanlardır tabi emeğenizin karşığınıda alınca tadından yenmez özgün içerikcilik
son olarak şunuda dikkat edin tüm blog ve forumlar özgün yazar arıyor kopyacı aramıyor