BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum çok değil 1 yıl geriye gittiğinde çırılçıplak kalan adamların, insanları yönlendirmeye çalışması gerçekten düşündürücü.
Not: Kimseyi dinlemeyin. Sürekli deneme-yanılma yöntemini kullanın.
Breed lafın banaysa merak etme biz forum 2006'ya kadar gitse'de biz çıplak kalmayız. Ama sizin bu kavgacı tutumunuz 10 yıl forumu ileri sarsakta değişmeyecek zaten burayı bu hale getiren bilgi paylaşımını sınırlayan da sizin tutumunuz buyrun at koşturun bu saaten sonra pek umrumda da değilsin açıkcası ( Nokta tartışmaya birşeyler yazarsan cevap vermeyeceğim ).
Max sana gelince kardeşim, tamam özgün yazmak güzeldir hoştur, zevk için yazıyorsan insanlarla yeni birşeyler paylaşmak istiyorsan sağlıklı düşünüyorsan,heycan verir. Ancak amacın para kazanmaksa bu şekilde bana ünlü olan çok büyük gelir sağlayan siteler örnek gösterebilirmisin ? Büyük derken geliri 1.000$ ve üstü olacak aylık en az. Bi düşün belki bir kaç tane çıkarabilirsin belki diyorum. Bide copy paste yapan kopya içerik giren siteleri düşün haber, çöp ama hitli sağlık siteleri, video siteleri, film siteleri, ***** siteler, oyun siteleri vs vs vs......
Bak sana bir site örneği atıyorum gir bak yazıların hepsi özgün sağlık makaleleri 1.500 hitciği var 1.5 yıllık 3.000 saatlik emek üzerinde.
www.tibbiyardim.com
Bak sana birde bu alanda copy+paste bi site atıyorum 18K tekili olan.
Sağlık
Bu örnekleri istediğin kadar çoğaltabilirim. Özgün ve özgünü alıp copy+paste yapan sitelerin nerelere geldiği konusunda. Ha aradaki fark nedir diye sorarsan özgün yazan insan bir hevesle girişiyor işe yazıyor yazıyor gece-gündüz site hitlenmiyor yazıları kopyalanıyor, sonra yazıyı kopyalayan insan yazıyı alıyor özel işlemlerle daha iyi yere getiriyor sıralama da. Yazıyı yazan adam bi müddet sonra lanet okuyor yeri geliyor sitesini kapıyor, sonra yazıyı kopyalayan adamın yazısı orjinal damgası yiyor adam. Özgün 1 yazarken c+p ci 10 kopyalayabiliyor. Bu sitede de çatır çatır adsense kullanabiliyor.
Ha bunun nasıl önüne geçilebilir google derseki kardeşim c/p olanlar adsense kullanamayacak ( böyle bir kural var zaten yürürlükte değil ) ha o zaman c+p yapanlar gelir sağlayamadığı için bu işten vazgeçer onlar da özgüne döner. Ha bu o kadarda kolay değil çünkü C+p nin kuralları değişti önceden bota bağlanır içerik çekilirdi şimdi içerik modifiye ediliyor öyle çekiliyor bu yüzden bazen benim bile özgün sandığım yazılar copy paste çıkabiliyor. Bunun için değişik metodlar var forum gerçekten tam olarak bu tip her lafa bir şey bulan salatalık ruhlu insanlardan ayıklansaydı bunların hepsini teker teker anlatırdım. Ama bu insanların önce bu mesleği bırakmaları lazım ki burda paylaşım yapabilelim. Yoksa ***** kasan adam gelir burda ahkam keser, e-ticaretin e sinden anlamayan adam burda krallığını ilan eder. 100k diyince 100 hit mi diye soranlar bur da show yapmaya çalışır. Neyse söylenecek çok söz varda yeri ve zamanı değil forum bu haldeyken olmaz en azından.
Umarım durumu anlatabilmişimdir max, bu konuda son yazım. Hepiniz kendinize iyi bakın.
Saygılarımla...
ColdSwoRD