• 11-08-2010, 11:53:51
    #37
    sql adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam seni kast etmemiştim son paragrafta. forumda street smart lafını kullanıp üzerinden prim elde etmeye çalışan çok tip var. biraz yüz verince milleti gerizekalı yerine koymaya başlıyorlar. tek postundan karakter analizi yapıp sana laf söyleyecek değilim. yanlış anlaşılmaya meillli post attığım için de kusra bakma.
    Alper eğer birine birşey söyleyeceksen tam adres ver. Ergenler gibi laf sokmaya çalışma.

    2-3 yıl oturup saatlerce, günlerce, aylarca özgün yazılar yazıyordun. Sana neyin nasıl olacağını gösterdiğimde her denemede ağzın açık "abi bu nasıl olur ya" diyordun.

    5-6 ayda yaptığın hiti 15-20 günde yaptın.

    Şimdi buraya geliyorsun forumda öyle böyle birileri var vs diye laf sokmaya çalışıyorsun.

    Eğer içinde kalan birşey varsa adam gibi gel msn'e orda konuş. Burada çapsız çapsız hareketler sergileme.

    Sistemin tıkır tıkır işlediğini görünce "bunlar beni aç bırakıcak" diye mala bağladın kendini. Sonra tekrar gelip özür diledin. Ve şimdi yine aynı şeyleri yapıyorsun.

    ----------------------

    Konuya gelince bu kadar derinlere inilmesine gerek olmadığına katılıyorum.

    Hatta sistemi biraz daha geliştirip olayı title'da bile bitirebilirsiniz.

    Bir de içeriğinizi sektör sektör hazırlarsanız çok daha rahat halledebilirsiniz.

    Yani mobilya sektöründe yapacaksanız binlerce, onbinlerce sektöre ait kelimeleri havuza atıp sistemli bir şekilde harmanlarsanız bu kadar uğraşmanıza gerek kalmaz.

    Makina tarafından üretilen içeriği, bırakın Google'ın anlamasını burada onlarca adama göstermemize rağmen anlayamadılar.
  • 11-08-2010, 13:23:40
    #38
    eskiji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle seoya forum ahalisine nazaran daha farklı ve olayın temelinden yaklaşmaya çalıştığınız için tebrik ve teşekkür ederim.
    Fakat bir sorum olacak:
    Matrislerin içersindeki sayısal değerleri neye göre yazdınız acaba?
    Merhaba eskiji,
    Bu değerleri ben yazmadım. Fakat bu değerlerin neye göre yazıldığını tam anlamıyla size söyleyebilmem için bu konuyada tam olarak vakıf olmam gerekiyor. Şuanda mümkün değil cevaplayamam bu soruyor Diğer arkadaşlarada teşekkürler. Fikre katılan katılmayan herkeze tek tek teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    Saygılar...
  • 11-08-2010, 13:46:31
    #39
    aLKaDraZ'ın paylaşımlarından yararlanmaya çalışın...
  • 11-08-2010, 13:50:27
    #40
    Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aLKaDraZ'ın paylaşımlarından yararlanmaya çalışın...
    Eyv. Lost saol.
  • 11-08-2010, 18:05:20
    #41
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba eskiji,
    Bu değerleri ben yazmadım. Fakat bu değerlerin neye göre yazıldığını tam anlamıyla size söyleyebilmem için bu konuyada tam olarak vakıf olmam gerekiyor. Şuanda mümkün değil cevaplayamam bu soruyor Diğer arkadaşlarada teşekkürler. Fikre katılan katılmayan herkeze tek tek teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    Saygılar...
    Teşekkür ederim cevabınız için.
    Fakat işin matematiksel yönü ilgimi çekti. Bundan sonra bu tarz dökümanlar bulabilirsem ilgilenmeye çalışacağım...
    Tekrar tşk ederim, iyi çalışmalar...
  • 11-08-2010, 20:02:01
    #42
    breed sana değil siyahşapkalıya söylüyorum o lafları. blogtaki son yazdığı keyword arama konularına hitaben. bi ton extraction toolu varken eleman hala yok ebay yok bilmem ne diyor. yıllardır aynı muhabbet. burda da yıllardır muhabbeti yapılan özgün içerik algoritmasından bahsediliyor. milleti mala bağlamaya gerek yok. bağlanan bağlandı yeter o kadar.

    sistemi zaten kullanmıyorum. hala özgün yazıyorum hitlerde de azalma var evet yetiyor bana. sistemin işlediğini görünce neden "bunlar beni aç" bırakacak diyeyim ki zaten beraber çalışıyoduk. devam etseydik hepimiz kazanacaktık benim aç kalma gibi bir durumum olmazdı. beraber iş yapıyoduk, ortada taş gibi sistem vardı, ben de hiçbir şey beklemeden bıraktım. kullanmıyorum etmiyorum, kime ne zararım dokundu, neden bu gerginlik anlamadım.

    tüm olayın mimarı olarak kendini görüyorsan sıkıntı değil. zaten dediğim gibi kullanmıyorum. aradan aylar geçtikten sonra kalkıp dur breed e laf sokayım diye r10 a girecek halim yok. konunun linkini arkadaş attı. street smart falan görünce ben de ferdi çağrışımları olduğu için böyle bir olaya girdim. bizi kucaklarına oturdup masal anlattılar bari r10 daki liseliler bunlara kanmasın istedim. iki terim duyunca gaza gelen tipler var her yerde.

    alıntı yaptığın yere bakıyorum nasıl üzerine alındın valla anlamadım. senin hiç street smart diye bir laf kullandığını görmedim. gerizekalı yerine koyma gibi bir durumun da yok. hala olayın altında bir ibnelik arıyosun galiba ama inan ki yok. alın kullanın usta işte. sıkıntı ne ki ?
  • 11-08-2010, 20:12:05
    #43
    sql adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    breed sana değil siyahşapkalıya söylüyorum o lafları. blogtaki son yazdığı keyword arama konularına hitaben. bi ton extraction toolu varken eleman hala yok ebay yok bilmem ne diyor. yıllardır aynı muhabbet. burda da yıllardır muhabbeti yapılan özgün içerik algoritmasından bahsediliyor. milleti mala bağlamaya gerek yok. bağlanan bağlandı yeter o kadar.

    sistemi zaten kullanmıyorum. hala özgün yazıyorum hitlerde de azalma var evet yetiyor bana. sistemin işlediğini görünce neden "bunlar beni aç" bırakacak diyeyim ki zaten beraber çalışıyoduk. devam etseydik hepimiz kazanacaktık benim aç kalma gibi bir durumum olmazdı. beraber iş yapıyoduk, ortada taş gibi sistem vardı, ben de hiçbir şey beklemeden bıraktım. kullanmıyorum etmiyorum, kime ne zararım dokundu, neden bu gerginlik anlamadım.

    tüm olayın mimarı olarak kendini görüyorsan sıkıntı değil. zaten dediğim gibi kullanmıyorum. aradan aylar geçtikten sonra kalkıp dur breed e laf sokayım diye r10 a girecek halim yok. konunun linkini arkadaş attı. street smart falan görünce ben de ferdi çağrışımları olduğu için böyle bir olaya girdim. bizi kucaklarına oturdup masal anlattılar bari r10 daki liseliler bunlara kanmasın istedim. iki terim duyunca gaza gelen tipler var her yerde.

    alıntı yaptığın yere bakıyorum nasıl üzerine alındın valla anlamadım. senin hiç street smart diye bir laf kullandığını görmedim. gerizekalı yerine koyma gibi bir durumun da yok. hala olayın altında bir ibnelik arıyosun galiba ama inan ki yok. alın kullanın usta işte. sıkıntı ne ki ?
    street smart lafını da ben söyledim. ferdi de değil adım. street smart genel kullanılan bir tabirdir. insanların bir birlerine kişisel laf söylemelerinden sıkıldım gerçekten. bu forumda bir şey yazılmaz oldu. her yer şef. hiç kızılderili kalmamış forumda.
  • 11-08-2010, 20:22:24
    #44
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    street smart lafını da ben söyledim. ferdi de değil adım. street smart genel kullanılan bir tabirdir. insanların bir birlerine kişisel laf söylemelerinden sıkıldım gerçekten. bu forumda bir şey yazılmaz oldu. her yer şef. hiç kızılderili kalmamış forumda.
    digiklan,

    Eleman bana laf sokuyor. Breed ustune alinmis, onun icin aciklama ihtiyaci duyup, kisisel lafi bana dokundurdugunu anlatmis.

    Benim adimsoyadim.com domainimi alip, anneme yazmak bile istemedigim cumlelerle hakaret etmis birine kusura bakmayin ben burada cevap veremem...
  • 11-08-2010, 21:14:34
    #45
    sql adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    breed sana değil siyahşapkalıya söylüyorum o lafları. blogtaki son yazdığı keyword arama konularına hitaben. bi ton extraction toolu varken eleman hala yok ebay yok bilmem ne diyor. yıllardır aynı muhabbet. burda da yıllardır muhabbeti yapılan özgün içerik algoritmasından bahsediliyor. milleti mala bağlamaya gerek yok. bağlanan bağlandı yeter o kadar.

    sistemi zaten kullanmıyorum. hala özgün yazıyorum hitlerde de azalma var evet yetiyor bana. sistemin işlediğini görünce neden "bunlar beni aç" bırakacak diyeyim ki zaten beraber çalışıyoduk. devam etseydik hepimiz kazanacaktık benim aç kalma gibi bir durumum olmazdı. beraber iş yapıyoduk, ortada taş gibi sistem vardı, ben de hiçbir şey beklemeden bıraktım. kullanmıyorum etmiyorum, kime ne zararım dokundu, neden bu gerginlik anlamadım.

    tüm olayın mimarı olarak kendini görüyorsan sıkıntı değil. zaten dediğim gibi kullanmıyorum. aradan aylar geçtikten sonra kalkıp dur breed e laf sokayım diye r10 a girecek halim yok. konunun linkini arkadaş attı. street smart falan görünce ben de ferdi çağrışımları olduğu için böyle bir olaya girdim. bizi kucaklarına oturdup masal anlattılar bari r10 daki liseliler bunlara kanmasın istedim. iki terim duyunca gaza gelen tipler var her yerde.

    alıntı yaptığın yere bakıyorum nasıl üzerine alındın valla anlamadım. senin hiç street smart diye bir laf kullandığını görmedim. gerizekalı yerine koyma gibi bir durumun da yok. hala olayın altında bir ibnelik arıyosun galiba ama inan ki yok. alın kullanın usta işte. sıkıntı ne ki ?
    Kusura bakma isim vermeden konuşunca ben üzerime alınmak zorunda kaldım.
    Tamam sistemin programlama kısmını sen yaptın zaten. Kaldı ki ben hem sana hem de yeri geldiğinde başka kişilere senin Türkiye'nin en iyi php coderlarından biri olduğunu onlarca defa söylemişimdir.

    Senin bana bir zararın dokunmadı. Sadece insan ilişkilerin zayıf olduğu için ( yanlış anlama ) bu şekilde sessiz kalman sana karşı birşeymi yaptık acaba hissi uyandırdı bizde.

    Aylar sonra da gelip burada sessizliğini bozunca insan ister istemez üstüne alınıyor.

    SS sende ne lanet bir adam çıktın ya.. Aylar önce sana al-uzak dur ne yaparsan yap helal olsun dedik gittik.. Batırdın 300 tane domaini şimdide onun acısını mı çıkarmaya çalışıyorsun? Sen işi bilmiyorsan ben ne yapayım kardeşim.

    Yiyemeyeceğin işe niye giriyorsun.

    Senin ciğerini bildiğimden geçen sefer blogundaki yazıyı 5 dakikada kaldırmıştın.

    Atma kardeşim artık şu pislikleri. Senin yüzünden saçma sapan işlerle uğraşmaya başladım. Niche seçmeyi senden mi öğrenicez? Nasıl akademik kariyer yapıyorsun sen ya Amerika'da.. Ebay'dan niche seçmeyi ben gösterdim diyorsun. La gidip bakkala'mı soracağız hangi ürünün çok satıldığını.

    Blogunda otoblog anlatıyorsun ben niche anlatıyorum. Senin pislik yaptığın buradan belli. Bak bakalım ben orada nasıl anlatıyorum. En fazla 3-4 yazı girin bırakın diyorum. Sen onlarca eklenti kurdurup spinlerden geçirip siteleri devamlı güncel tutturuyorsun.

    Ya adam gibi burada derdin neyse söyle. Ya da zırt pırt blogunda ve benzeri platformlarda çamur atma.
    Bıktım senden ya git kardeşim uzak dur artık yeter.