• 28-07-2010, 13:12:42
    #55
    Üyeliği durduruldu
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zahit hoca nerde
    tüm paraları toplamış kaçmış
  • 28-07-2010, 23:27:43
    #56
    Beyler fazlasıyla tamamız, eğer hâlâ katılmak isteyen olursa direkt r10alexa@hotmail.com adresini eklesin.

    Katılan arkadaşlardan ricam, msn ekledim hepinizi Cumartesi veya Pazar günü toplu bir oturum yapalım. Pazartesi de start verelim.
  • 30-07-2010, 21:00:12
    #57
    Bence de, start vermeliyiz artık. Ama sizi hiç msn'de göremiyorum.
  • 31-07-2010, 20:31:15
    #58
    bugün ses çıkmadığına göre yarın yapıyoruz herhalde oturumu. zahit'den tam tarihi ve saati bekliyoruz
  • 09-08-2010, 23:06:51
    #59
    10 gün geçti Olmayacak sanırım. Zahit'ten ses çıkmıyor. Önemli bir şey olmamıştır umarım. Yoksa girer, bilgilendirme yapardı.
  • 10-08-2010, 00:15:38
    #60
    DoganKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan itibariyle kaç kişi olduk zahit abi ?
    * çalışmalara ne zaman başlayacağız ?
    merak ettiğim hususlar
    hala bekliyorum...
  • 13-08-2010, 23:08:48
    #61
    Üyeliği durduruldu
    pm attım.
  • 25-08-2010, 10:47:45
    #62
    Üyeliği durduruldu
    bu proje öldü zannedersem, zahit ne msn e geliyor ne siteye uğruyor, boşa çabalıyoruz