Özel bir alexa ekibi oluşturalım. - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Özel bir alexa ekibi oluşturalım.
61
●
2.671
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Özel bir alexa ekibi oluşturalım.
İlk
2
3
4
5
6
7
28-07-2010, 13:12:42
#55
HelLife
Üyeliği durduruldu
grikurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zahit hoca nerde
tüm paraları toplamış kaçmış
28-07-2010, 23:27:43
#56
Zahit
Beyler fazlasıyla tamamız, eğer hâlâ katılmak isteyen olursa direkt
r10alexa@hotmail.com
adresini eklesin.
Katılan arkadaşlardan ricam, msn ekledim hepinizi Cumartesi veya Pazar günü toplu bir oturum yapalım. Pazartesi de start verelim.
30-07-2010, 21:00:12
#57
CtrL
Bence de, start vermeliyiz artık. Ama sizi hiç msn'de göremiyorum.
31-07-2010, 20:31:15
#58
dvdcollector
bugün ses çıkmadığına göre yarın yapıyoruz herhalde oturumu. zahit'den tam tarihi ve saati bekliyoruz
09-08-2010, 23:06:51
#59
dvdcollector
10 gün geçti
Olmayacak sanırım. Zahit'ten ses çıkmıyor. Önemli bir şey olmamıştır umarım. Yoksa girer, bilgilendirme yapardı.
10-08-2010, 00:15:38
#60
DoganKartal
DoganKartal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şuan itibariyle kaç kişi olduk zahit abi ?
* çalışmalara ne zaman başlayacağız ?
merak ettiğim hususlar
hala bekliyorum...
13-08-2010, 23:08:48
#61
Markers24
Üyeliği durduruldu
pm attım.
25-08-2010, 10:47:45
#62
HelLife
Üyeliği durduruldu
bu proje öldü zannedersem, zahit ne msn e geliyor ne siteye uğruyor, boşa çabalıyoruz
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler