• 23-07-2010, 14:42:47
    #37
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu takımdan olsa olsa forvet olur..
    Bu kadar adam hem forvet hem defans yaparız panik yok
  • 23-07-2010, 14:45:01
    #38
    msn ekledim sizi.
  • 23-07-2010, 14:52:26
    #39
    Üyeliği durduruldu
    zahit msn ekledim onaylarmısın
  • 23-07-2010, 15:30:28
    #40
    Ekleyin ekleyin. Birkaç kişi kaldı galiba.
  • 23-07-2010, 15:49:33
    #41
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim bende katılmak istiyorum
  • 23-07-2010, 15:50:10
    #42
    Kaç kişi kalıyor bu arkadaşlar da gelince?
    Başlayabiliyor muyuz?
  • 23-07-2010, 16:05:25
    #43
    bende katılabilirim
  • 23-07-2010, 17:01:22
    #44
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kişi kalıyor bu arkadaşlar da gelince?
    Başlayabiliyor muyuz?
    Ben katılıcam hocamda msnde kabul edilmedik daha
  • 23-07-2010, 17:46:56
    #45
    ö.m gönderdim hocam