Özel bir alexa ekibi oluşturalım.
61
●2.671
- 19-07-2010, 14:29:54memnun olurum, proje detaylarını konuşuruz . inşallah bende katılırım bu topluluk projesineZahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2010, 22:58:16Kayitsiz ve DoganKartal arkadaşlarımız da ekibimiz de yer alıyor. Şu ana dek katılmak isteyen tüm arkadaşlarımızı msn e ekledim. Eğer eklemediğim/ekleyemediğim arkadaşımız var ise. Veya katılmak isteyen arkadaşımız var ise. 1. mesajımdaki şartları dikkatlice okuyup ve xxxxxxxxxxxxxxxxxx msn adresini eklemeleri rica olunur.
Herkese sevgi ve saygılar. - 23-07-2010, 14:36:37şuan itibariyle kaç kişi olduk zahit abi ?
* çalışmalara ne zaman başlayacağız ?
merak ettiğim hususlar
- 23-07-2010, 14:40:04Aynen
bilelim artık ne olcak kaç kişi olacak. 10 kişi olsun başlayalım yine.
Sonra kişi geldikce güncelleriz.
bilelim artık ne olcak kaç kişi olacak. 10 kişi olsun başlayalım yine.