• 19-07-2010, 13:54:41
    #28
    Bayağı bir meşakatli iş oldu şu ekibi kurma çalışmaları. Ama zor olan herşeyde bir hayır vardır. Hadi bir destek atın 20ye tamamlayalım.
  • 19-07-2010, 14:06:01
    #29
    pm attım. olumlu olumsuz geri dönüş yaparmısınız ?
  • 19-07-2010, 14:17:04
    #30
    Akşam msn ekleyeceğim DoganKartal.
  • 19-07-2010, 14:29:54
    #31
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam msn ekleyeceğim DoganKartal.
    memnun olurum, proje detaylarını konuşuruz . inşallah bende katılırım bu topluluk projesine
  • 19-07-2010, 18:34:29
    #32
    PM attım.
  • 19-07-2010, 22:58:16
    #33
    Kayitsiz ve DoganKartal arkadaşlarımız da ekibimiz de yer alıyor. Şu ana dek katılmak isteyen tüm arkadaşlarımızı msn e ekledim. Eğer eklemediğim/ekleyemediğim arkadaşımız var ise. Veya katılmak isteyen arkadaşımız var ise. 1. mesajımdaki şartları dikkatlice okuyup ve xxxxxxxxxxxxxxxxxx msn adresini eklemeleri rica olunur.

    Herkese sevgi ve saygılar.
  • 23-07-2010, 14:36:37
    #34
    şuan itibariyle kaç kişi olduk zahit abi ?
    * çalışmalara ne zaman başlayacağız ?
    merak ettiğim hususlar
  • 23-07-2010, 14:40:04
    #35
    Aynen bilelim artık ne olcak kaç kişi olacak. 10 kişi olsun başlayalım yine.
    Sonra kişi geldikce güncelleriz.
  • 23-07-2010, 14:40:45
    #36
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Bu takımdan olsa olsa forvet olur..