• 13-07-2010, 00:01:30
    #19
    Msn toplantısı yapalım 10 kişi olunca,listeye eklemişsindir umarım ( :
  • 13-07-2010, 01:07:53
    #20
    Birkaç kişi daha ekibe katıldığında msn toplantısı için bilgi mesajı göndereceğim herkese.
  • 13-07-2010, 01:09:51
    #21
    Hayırlısı bekliyoruz bakalım
  • 13-07-2010, 04:05:42
    #22
    Arkadaşlar, bu iş için özel açtığım adrese msn adreslerini gönderenleri ekledim!

    Ayrıca: DarkApple ve grikurt siz de msn adresinizi gönderirseniz ekleyelim.

    Ve şimdiye kadar ki gözlemime göre biraz zamanla hem keyifli hem de iyi işler yapabileceğimiz bir ekip oluşturacağız gibi gözüküyor.
  • 13-07-2010, 04:23:02
    #23
    Tamamdır
  • 14-07-2010, 19:46:40
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konferans ne vakit olacak belirtilen kişi sayısına ulaşıldı mı
  • 14-07-2010, 22:55:13
    #25
    Arkadaşlar, bazı arkadaşların pm si gitti malûm yedekler yüklendi. Katılmak isteyen ve şu andan itibaren konuda mesajı olupta silinmiş olan arkadaşlar. Pm göndererek iletişebilirler.
  • 15-07-2010, 03:20:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Başkan banladı peh:S
  • 15-07-2010, 14:18:14
    #27
    Kurucu ban yedi :S

    Yeni bir topic mi açsak acaba..