Beyler fazlasıyla tamamız, eğer hâlâ katılmak isteyen olursa direkt r10alexa@hotmail.com adresini eklesin.

Katılan arkadaşlardan ricam, msn ekledim hepinizi Cumartesi veya Pazar günü toplu bir oturum yapalım. Pazartesi de start verelim.