• 08-01-2010, 19:10:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden kimse .TK yı sevmiyor ki anlamadım gitti ya
    Çünkü çoğu kişi beleş domain sanıyor. Lafım bu sitedekiler için değil. Bilinçsiz internet kullanıcıları için. ".com" dışında uzanta bilmeyenler bile var. Takılmak istemiyorlar nedense. Bende bilmiyorum nedenini.
  • 08-01-2010, 19:24:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Sitem 1.5 aylık. Yazılarım filan hep bana ait, kendi araştırmalarım ve bilgilerimdir. Elimden geldiğince SEO da yaptım ancak sizce bu site 7-8 ay sonra ne olur ? Günlük ne kadar hite ulaşır.

    SİTE BU
    Su sorulari kendi kendine cevapla....

    1. Bu sitenin amaci ne? Niye var?
    2. Bir webmaster bu siteye niye girsin? Niye duzenli takip etsin?
    3. Sitenin hiti yuksek olsa ne olur? Adsense reklami koymussun, bizim millet tiklamaz ona. Hele webmasterlar hic tiklamaz.
    4. Bu siteden beklentin ne? Eger adsense geliri ise, baska islerle ugras.
    5. Siten su haliyle internetten para yapmaya yeni baslayan 13-21 yas gurubuna hitap eder. Bunlar zaten ogrenci, parasiz insanlar. Emeginin karsiligini alabilecegin baska bir sayfa yap.
  • 08-01-2010, 19:42:23
    #12
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su sorulari kendi kendine cevapla....

    1. Bu sitenin amaci ne? Niye var?
    2. Bir webmaster bu siteye niye girsin? Niye duzenli takip etsin?
    3. Sitenin hiti yuksek olsa ne olur? Adsense reklami koymussun, bizim millet tiklamaz ona. Hele webmasterlar hic tiklamaz.
    4. Bu siteden beklentin ne? Eger adsense geliri ise, baska islerle ugras.
    5. Siten su haliyle internetten para yapmaya yeni baslayan 13-21 yas gurubuna hitap eder. Bunlar zaten ogrenci, parasiz insanlar. Emeginin karsiligini alabilecegin baska bir sayfa yap.
    1. Webmaster arkadaşlar bilgi bulsun diye.
    2. Farklı bir bakış açıdan baksınlar diye.
    3. Aslında webmasterlar birbirinin halinden anlar. Mesela r10.net deki reklamlara bir çok kişi tıklıyor halden anladığı için
    4. Bu siteden beklentim okuyucu kitlesi oluşturmak ve az da olsa ek gelir elde etmek
    5. Katılıyorum düzenlemelere başlıyorum yakında

    Yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar!
  • 08-01-2010, 19:49:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Akif95 kardeşim siteni inceledim güzel yazılar özgnmüş,başarılarının devamını dilerim...

    Ancak böyle bir konu açmanı pek doğru bulmadım...

    Gelecekte nolur ?

    Kendi reklamını bence başka şekillerde yapmalısın...

    Seni kötülemiyorum sadece bir kaç nasihat veriyorum..

    Yazdıklarımdan dolayı beni mazur gör ancak hiç kimse sitenin gelcekte ne olacağını bilememez

    Konu başlığına koymuşsun niçin böyle bir girişimde bulunduğunu da anlamış değilim...


    Umarım beni anlamışsındır...

    İyi çalışmalar...
  • 08-01-2010, 19:50:22
    #14
    Burakmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akif95 kardeşim siteni inceledim güzel yazılar özgnmüş,başarılarının devamını dilerim...

    Ancak böyle bir konu açmanı pek doğru bulmadım...

    Gelecekte nolur ?

    Kendi reklamını bence başka şekillerde yapmalısın...

    Seni kötülemiyorum sadece bir kaç nasihat veriyorum..

    Yazdıklarımdan dolayı beni mazur gör ancak hiç kimse sitenin gelcekte ne olacağını bilememez

    Konu başlığına koymuşsun niçin böyle bir girişimde bulunduğunu da anlamış değilim...


    Umarım beni anlamışsındır...

    İyi çalışmalar...
    ya günde 150-250 arası hit geliyor. Çok canım sıkkın acaba bende bir hata mı var diye koydum...
  • 08-01-2010, 19:54:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya günde 150-250 arası hit geliyor. Çok canım sıkkın acaba bende bir hata mı var diye koydum...
    Akif kardeşim hata mı var diye endişelenseydin hata mı var diye başlık açardın

    Sen gelecekte ne olur diye başlık açmışsın
  • 08-01-2010, 20:13:36
    #16
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü çoğu kişi beleş domain sanıyor. Lafım bu sitedekiler için değil. Bilinçsiz internet kullanıcıları için. ".com" dışında uzanta bilmeyenler bile var. Takılmak istemiyorlar nedense. Bende bilmiyorum nedenini.
    evet çoğu kişi com ve com.tr den başka domain bilmiyor benim sitem .net li adam diyor niye .comlu almadın ona para vermek istemedin dimi net bedava tabii dedi
  • 08-01-2010, 20:17:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet çoğu kişi com ve com.tr den başka domain bilmiyor benim sitem .net li adam diyor niye .comlu almadın ona para vermek istemedin dimi net bedava tabii dedi
    İşte dediğim gibi millet tam bilmiyor. Ben eminimki internet kullanıcıları şu sitedekiler kadar domainden anlasa .in, .ca, .tk, .info gibi domainler patlama yapar.
  • 08-01-2010, 20:37:43
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siten gerçekten orjinal. Özgün yazılarına devam edersen iyi bir sonuç alabilirsin.