Akif95 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu Site Gelecekte Ne Olur :(
31
●1.766
- 08-01-2010, 19:24:03Üyeliği durdurulduSu sorulari kendi kendine cevapla....Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Bu sitenin amaci ne? Niye var?
2. Bir webmaster bu siteye niye girsin? Niye duzenli takip etsin?
3. Sitenin hiti yuksek olsa ne olur? Adsense reklami koymussun, bizim millet tiklamaz ona. Hele webmasterlar hic tiklamaz.
4. Bu siteden beklentin ne? Eger adsense geliri ise, baska islerle ugras.
5. Siten su haliyle internetten para yapmaya yeni baslayan 13-21 yas gurubuna hitap eder. Bunlar zaten ogrenci, parasiz insanlar. Emeginin karsiligini alabilecegin baska bir sayfa yap. - 08-01-2010, 19:42:231. Webmaster arkadaşlar bilgi bulsun diye.protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. Farklı bir bakış açıdan baksınlar diye.
3. Aslında webmasterlar birbirinin halinden anlar. Mesela r10.net deki reklamlara bir çok kişi tıklıyor halden anladığı için
4. Bu siteden beklentim okuyucu kitlesi oluşturmak ve az da olsa ek gelir elde etmek
5. Katılıyorum düzenlemelere başlıyorum yakında
Yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar! - 08-01-2010, 19:49:10Üyeliği durdurulduAkif95 kardeşim siteni inceledim güzel yazılar özgnmüş,başarılarının devamını dilerim...
Ancak böyle bir konu açmanı pek doğru bulmadım...
Gelecekte nolur ?
Kendi reklamını bence başka şekillerde yapmalısın...
Seni kötülemiyorum sadece bir kaç nasihat veriyorum..
Yazdıklarımdan dolayı beni mazur gör ancak hiç kimse sitenin gelcekte ne olacağını bilememez
Konu başlığına
koymuşsun niçin böyle bir girişimde bulunduğunu da anlamış değilim...
Umarım beni anlamışsındır...
İyi çalışmalar... - 08-01-2010, 19:50:22ya günde 150-250 arası hit geliyor. Çok canım sıkkın acaba bende bir hata mı var diyeBurakmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
koydum...
- 08-01-2010, 19:54:50Üyeliği durdurulduAkif kardeşim hata mı var diye endişelenseydin hata mı var diye başlık açardınAkif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen gelecekte ne olur diye başlık açmışsın
- 08-01-2010, 20:13:36evet çoğu kişi com ve com.tr den başka domain bilmiyor benim sitem .net li adam diyor niye .comlu almadın ona para vermek istemedin dimi net bedava tabii dediBekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2010, 20:17:03Üyeliği durdurulduİşte dediğim gibi millet tam bilmiyor. Ben eminimki internet kullanıcıları şu sitedekiler kadar domainden anlasa .in, .ca, .tk, .info gibi domainler patlama yapar.LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
