• 09-01-2010, 15:09:57
    #28
    Site her daim özgün ve kaliteli yazılarla beslenirse elbette iyi olur

    Eleştiri vs. konusuna gelincede eleştiriler insanlara hataları gösterir ve insanlarda bu hataları kapatır daha iyi olabilir.

    Eleştiri olmadan yada bir sorun olmadan hiç bir şeyi öğrenemeyiz değil mi?

    İnşallah iyi olur, Emeğinizi bulursunuz.
  • 09-01-2010, 15:21:53
    #29
    Alır Başını Gider Güzel Site
  • 09-01-2010, 15:26:39
    #30
    channel temasımı iyi değil dediniz
  • 09-01-2010, 15:27:14
    #31
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar
  • 11-01-2010, 21:54:32
    #32
    uniyolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    --> %100 katılmakla beraber;

    Boş bir anıma geldi hadi uzun uzun yazayım. Dikkatle oku dostum.
    Sorunun cevabı, 1.5 ayda bu noktada ise, 7-8 ay sonra, (tahminen) pr3 yada 4 olur. Diğerleri benim içi süpriz olur. Ziyaretçi sayısı şu ana kıyasla, 4-5 katına çıkar. Arama motorundan ziyaretçi çeken bir site olur.
    Düzeltmeni tavsiye edebileceğim şeyler şunlar,
    1- Sitenin alt kısmı ie explrerda farklı mozilla da farklı görünüyor. Bu hatayı gidermen iyi olur.
    2- Şu anda internetimde sorun yoksa, sayfa geç açılıyor. Bu sorunu çözmeni öneririm.
    3- Toplist kodlarını Google (genelde) sevmez. Onu kaldırmanı tavsiye ederim.
    4- Metalarda bir prblem görünmüyor.
    5- http://www.markosweb.com/www/webmasterblog.tk/ --> Durumlar iyi. (internal 148 azaltman iyi olur, external 6 mutlaka azalt.
    6- Html Error 43. Bu olay pek önemli değildir. 0 hataya indirmek iyidir. Olsada olur olmasa da. Boş bi anında bakarsın.
    Dikkatimi çekenler şu an için bunlar oldu. Kolay gelsin
    analiziniz için çok teşekkür ederim. Bir kısmını yaptım