Site her daim özgün ve kaliteli yazılarla beslenirse elbette iyi olur

Eleştiri vs. konusuna gelincede eleştiriler insanlara hataları gösterir ve insanlarda bu hataları kapatır daha iyi olabilir.

Eleştiri olmadan yada bir sorun olmadan hiç bir şeyi öğrenemeyiz değil mi?

İnşallah iyi olur, Emeğinizi bulursunuz.