• 08-01-2010, 21:14:19
    #19
    Rebios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siten gerçekten orjinal. Özgün yazılarına devam edersen iyi bir sonuç alabilirsin.
    teşekkür ederim
  • 09-01-2010, 02:55:54
    #20
    Siteni ben de inceledim az çok. Bu işlerle uğraşmak güzel fakat eğerki reklamdan para kazanayım diyorsan benim önerim protos78' in söylediklerine kulak vemelisin. Zaman çok değerlidir. İyi kullanabilesin diye söylüyorum.

    Eğer gelir elde etmek gibi bir kaygım yok diyor ve bu konuda da gerçekten böyle hissediyorsan sorun yok. Eminim çok başarılı olacaksındır.

    İyi çalışmalar.
  • 09-01-2010, 03:19:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Gelicekte ne olur bilemem ama site adresini webmaster forumlarında fazla göstermemeye çalış (özellikle yazıların özgünse)
  • 09-01-2010, 05:29:10
    #22
    r10.nette giremeyen kullanıcılar ıcn super bir site olur şahsi düşüncem
  • 09-01-2010, 11:00:27
    #23
    Sitende güzel içerik var ama o Tema hiç iyi değil haberin olsun,nedense o temayı google amca hiç sevmiyor,3 ay kullandım...
  • 09-01-2010, 12:46:31
    #24
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitende güzel içerik var ama o Tema hiç iyi değil haberin olsun,nedense o temayı google amca hiç sevmiyor,3 ay kullandım...
    css de sorunları varsa sevmez. Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum yorumlarınız benim için çok değerlidir.

    Yoğun istek üzerine yeni tema arayışım başladı
  • 09-01-2010, 13:04:42
    #25
    webmaster sitesi açanın böyle bir soru sorması çok garip lakin siten güzel olmuş
  • 09-01-2010, 14:03:56
    #26
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster sitesi açanın böyle bir soru sorması çok garip lakin siten güzel olmuş
    --> %100 katılmakla beraber;

    Boş bir anıma geldi hadi uzun uzun yazayım. Dikkatle oku dostum.
    Sorunun cevabı, 1.5 ayda bu noktada ise, 7-8 ay sonra, (tahminen) pr3 yada 4 olur. Diğerleri benim içi süpriz olur. Ziyaretçi sayısı şu ana kıyasla, 4-5 katına çıkar. Arama motorundan ziyaretçi çeken bir site olur.
    Düzeltmeni tavsiye edebileceğim şeyler şunlar,
    1- Sitenin alt kısmı ie explrerda farklı mozilla da farklı görünüyor. Bu hatayı gidermen iyi olur.
    2- Şu anda internetimde sorun yoksa, sayfa geç açılıyor. Bu sorunu çözmeni öneririm.
    3- Toplist kodlarını Google (genelde) sevmez. Onu kaldırmanı tavsiye ederim.
    4- Metalarda bir prblem görünmüyor.
    5- http://www.markosweb.com/www/webmasterblog.tk/ --> Durumlar iyi. (internal 148 azaltman iyi olur, external 6 mutlaka azalt.
    6- Html Error 43. Bu olay pek önemli değildir. 0 hataya indirmek iyidir. Olsada olur olmasa da. Boş bi anında bakarsın.
    Dikkatimi çekenler şu an için bunlar oldu. Kolay gelsin
  • 09-01-2010, 14:28:59
    #27
    Ne Olur ? R10'da Güzel Eleştiri Sitesi Olur Olumlu OLumsuz (tk) Bilinçli Kullanıcı Haricinde Herkese Mı Aceba! Dedirtiyor. Sohbet(tk) Gibi Diğer Arkadaşlara Aynen Katılııyorum Com / Net Çalışmanı Öneririm. Başarılar Dilerim