Ne Olur ? R10'da Güzel Eleştiri Sitesi Olur Olumlu OLumsuz (tk) Bilinçli Kullanıcı Haricinde Herkese Mı Aceba! Dedirtiyor. Sohbet(tk) Gibi Diğer Arkadaşlara Aynen Katılııyorum Com / Net Çalışmanı Öneririm. Başarılar Dilerim