Konu
Bu Site Gelecekte Ne Olur :(
09-01-2010, 14:28:59
#27
KenanCa
Ne Olur ? R10'da Güzel Eleştiri Sitesi Olur
Olumlu OLumsuz (tk) Bilinçli Kullanıcı Haricinde Herkese Mı Aceba! Dedirtiyor. Sohbet(tk) Gibi Diğer Arkadaşlara Aynen Katılııyorum Com / Net Çalışmanı Öneririm. Başarılar Dilerim