protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su sorulari kendi kendine cevapla....

1. Bu sitenin amaci ne? Niye var?
2. Bir webmaster bu siteye niye girsin? Niye duzenli takip etsin?
3. Sitenin hiti yuksek olsa ne olur? Adsense reklami koymussun, bizim millet tiklamaz ona. Hele webmasterlar hic tiklamaz.
4. Bu siteden beklentin ne? Eger adsense geliri ise, baska islerle ugras.
5. Siten su haliyle internetten para yapmaya yeni baslayan 13-21 yas gurubuna hitap eder. Bunlar zaten ogrenci, parasiz insanlar. Emeginin karsiligini alabilecegin baska bir sayfa yap.
1. Webmaster arkadaşlar bilgi bulsun diye.
2. Farklı bir bakış açıdan baksınlar diye.
3. Aslında webmasterlar birbirinin halinden anlar. Mesela r10.net deki reklamlara bir çok kişi tıklıyor halden anladığı için
4. Bu siteden beklentim okuyucu kitlesi oluşturmak ve az da olsa ek gelir elde etmek
5. Katılıyorum düzenlemelere başlıyorum yakında

Yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar!