neden kimse .TK yı sevmiyor ki anlamadım gitti ya
Çünkü çoğu kişi beleş domain sanıyor. Lafım bu sitedekiler için değil. Bilinçsiz internet kullanıcıları için. ".com" dışında uzanta bilmeyenler bile var. Takılmak istemiyorlar nedense. Bende bilmiyorum nedenini.