• 13-09-2009, 21:19:54
    #55
    sunucuoptimizasyon.com
    Şu adamı daha konuşturmayın ya cevaplarını okuyup gülme krizine giriyorum.
  • 13-09-2009, 21:20:25
    #56
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Nerde Gördün ßir ßiLgi işLem Müdür'ünün Resmi YazışmaLara Girdiğini ?
    MüdürLük DeyinCe AkıLa geLen Tel Şey Resmi YazışmaLarmıdır ?

    ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
    ßir de Sen ßuraLarda Harcanma GüzeL TRT TürkçeSi ßiLiyoSun ßenCe TRT'de Yazı işLerinde iŞe ßaşLa SadeCe ßir Tavsiye (;
    ßen Türkçemden Memnunum..
    Memnun oLmuyan VarSa Okumaz Okumadığı iÇinde Cevap Yazmaz.

    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AnLama ÖzürLümüSün Sen ArkadaŞım..
    ßen Resmi Evrak'ta 2 Kere imLa HataSı Yaptım ve ßaşım Yanıyodu..
    NormaL ŞekiLde YazamıyoRum 10 YıLdır ßöyLe Napıyım ?
    eLLerimi Kesip ßiriLerini ßiyerLerine mi Sokayım ?
    sorunun cevabını vermişsin, müdürler yazışma yapar, bilgi işlem müdürleri de yazışma yapar. Ancak hayali bilgi işlem müdürlerinde yazışma varmı yokmu bilemiyorum, bu konuda uzman sizsiniz, size soralım
  • 13-09-2009, 21:21:09
    #57
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömercim hadi git sen sütünü iç yat belliki uykun gelmiş huysuzluk yapıyorsun.
    Jemand Jemand Jemand (:
    FazLa YeşiLçam Türk fiLmi izLemek Sende Yan etki Yapmış ve Etkisin de kaLmışSın..
    ßi Ara Cem YıLmaz Show'a faLahn Gitte PiskoLojik Tedavi işLevi Görsün
  • 13-09-2009, 21:21:52
    #58
    Yazık..Çok yazık..
  • 13-09-2009, 21:22:53
    #59
    Webmaster Araçları bölümünden etki alanı olarak Türkiye'yi seçiniz...Türkiye'den backlinkleriniz olmalıdır...Yabancı backlinklerde böyle şeyler ile karşılaşılabiliyor...

    Türkçe konusuna gelince...20-30 yıl sigara içen insanlar sigarayı zorda olsa bırakabiliyor...10 yıl boyunca yazılarınız bU ŞeKiLDe olsada bence bu alışkanlığınızdan vazgeçebilirsiniz...İyi akşamlar
  • 13-09-2009, 21:23:20
    #60
    sunucuoptimizasyon.com
    Sevdim ben bu adamı. Forumumda komedi bölümünde moderatör olur musun ?
    Kullanıcı adının altına bilgi işlem müdürü de yazarım ne dersin ?
  • 13-09-2009, 21:24:10
    #61
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Hayır benim foruma gelicek
  • 13-09-2009, 21:24:24
    #62
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunun cevabını vermişsin, müdürler yazışma yapar, bilgi işlem müdürleri de yazışma yapar. Ancak hayali bilgi işlem müdürlerinde yazışma varmı yokmu bilemiyorum, bu konuda uzman sizsiniz, size soralım
    ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
    Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
    2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
    Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
    ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.
  • 13-09-2009, 21:24:33
    #63
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jemand Jemand Jemand (:
    FazLa YeşiLçam Türk fiLmi izLemek Sende Yan etki Yapmış ve Etkisin de kaLmışSın..
    ßi Ara Cem YıLmaz Show'a faLahn Gitte PiskoLojik Tedavi işLevi Görsün
    evet Türk filmi izliyorum yan etkisi neymiş bu türk filminin alakasız konusuyorsun geri zekalı insan sen çok emo sitelerine takılıyorsun galiba