ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorunun cevabını vermişsin, müdürler yazışma yapar, bilgi işlem müdürleri de yazışma yapar. Ancak hayali bilgi işlem müdürlerinde yazışma varmı yokmu bilemiyorum, bu konuda uzman sizsiniz, size soralım
ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.