ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen Nerde Gördün ßir ßiLgi işLem Müdür'ünün Resmi YazışmaLara Girdiğini ?
MüdürLük DeyinCe AkıLa geLen Tel Şey Resmi YazışmaLarmıdır ?

ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
ßir de Sen ßuraLarda Harcanma GüzeL TRT TürkçeSi ßiLiyoSun ßenCe TRT'de Yazı işLerinde iŞe ßaşLa SadeCe ßir Tavsiye (;
ßen Türkçemden Memnunum..
Memnun oLmuyan VarSa Okumaz Okumadığı iÇinde Cevap Yazmaz.

ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AnLama ÖzürLümüSün Sen ArkadaŞım..
ßen Resmi Evrak'ta 2 Kere imLa HataSı Yaptım ve ßaşım Yanıyodu..
NormaL ŞekiLde YazamıyoRum 10 YıLdır ßöyLe Napıyım ?
eLLerimi Kesip ßiriLerini ßiyerLerine mi Sokayım ?
sorunun cevabını vermişsin, müdürler yazışma yapar, bilgi işlem müdürleri de yazışma yapar. Ancak hayali bilgi işlem müdürlerinde yazışma varmı yokmu bilemiyorum, bu konuda uzman sizsiniz, size soralım