• 13-09-2009, 21:11:43
    #46
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık Var Adamım..
    Hemde 10 YıLdır..
    Hem de NormaL Yazıyı YazamıCak Kadar Adamım..
    UmaRım AnLamışsındıR Adamım.
    Bu tür yazılar kendini belli etmeye çalışanların yazılarıdır kendini artist sanan gerizekalı dangalak kişilerin yazılarıdır.
  • 13-09-2009, 21:11:54
    #47
    kral24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerde kullanılıyo ? Öğrenmesi zor değildir inşallah
    Oke aßicim Devam Edin ßen ßuradayım Saßaha Kadar
    Saßaha Kadar KonuşuRuz Sorun DeğiL (;
  • 13-09-2009, 21:12:35
    #48
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oke aßicim Devam Edin ßen ßuradayım Saßaha Kadar
    Saßaha Kadar KonuşuRuz Sorun DeğiL (;
    Sokakta da bi bağırıp bi susuyon mu ? Yani konuşurken sesli sessiz ?
  • 13-09-2009, 21:13:07
    #49
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür yazılar kendini belli etmeye çalışanların yazılarıdır kendini artist sanan gerizekalı dangalak kişilerin yazılarıdır.
    AnLama ÖzürLümüSün Sen ArkadaŞım..
    ßen Resmi Evrak'ta 2 Kere imLa HataSı Yaptım ve ßaşım Yanıyodu..
    NormaL ŞekiLde YazamıyoRum 10 YıLdır ßöyLe Napıyım ?
    eLLerimi Kesip ßiriLerini ßiyerLerine mi Sokayım ?
  • 13-09-2009, 21:13:45
    #50
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    www.chatmynet.com
    www.chatmynet.net
    www.komikvideolartr.com
    www.komik-fikralar.net

    Bu siteler sanamı ait?
  • 13-09-2009, 21:14:10
    #51
    Üyeliği durduruldu
    he unutmadan soylım google da kı sorun boyle yazdığın için olabılır. Malüm Türkçe'de böyle karakterler yok.
  • 13-09-2009, 21:15:27
    #52
    kral24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokakta da bi bağırıp bi susuyon mu ? Yani konuşurken sesli sessiz ?
    Seni KaaLe aLmadığım iÇin 3. Postunu AtmışSın Ama ßen SadeCe ßuna Cevap Verim Çünki O Kadar HızLı DeğiLim Canım..
    "Sokakta da bi bağırıp bi susuyon mu ?"
    ßana ßu keLimeyi Diyen Şahıs Ne Yapıyor Acaßa Sokakta Çok Merak Ettim (:
    En Azından Senin Gißi HarfLeri YemiyoRum.
  • 13-09-2009, 21:18:24
    #53
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni KaaLe aLmadığım iÇin 3. Postunu AtmışSın Ama ßen SadeCe ßuna Cevap Verim Çünki O Kadar HızLı DeğiLim Canım..
    "Sokakta da bi bağırıp bi susuyon mu ?"
    ßana ßu keLimeyi Diyen Şahıs Ne Yapıyor Acaßa Sokakta Çok Merak Ettim (:
    En Azından Senin Gißi HarfLeri YemiyoRum.
    Ömercim hadi git sen sütünü iç yat belliki uykun gelmiş huysuzluk yapıyorsun.
  • 13-09-2009, 21:19:35
    #54
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni KaaLe aLmadığım iÇin 3. Postunu AtmışSın Ama ßen SadeCe ßuna Cevap Verim Çünki O Kadar HızLı DeğiLim Canım..
    "Sokakta da bi bağırıp bi susuyon mu ?"
    ßana ßu keLimeyi Diyen Şahıs Ne Yapıyor Acaßa Sokakta Çok Merak Ettim (:
    En Azından Senin Gißi HarfLeri YemiyoRum.
    Harf yemiyorsun ama Türkçe'de var olmayan harfleri kullanmaya çalışıyorsun.