ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni KaaLe aLmadığım iÇin 3. Postunu AtmışSın Ama ßen SadeCe ßuna Cevap Verim Çünki O Kadar HızLı DeğiLim Canım..
"Sokakta da bi bağırıp bi susuyon mu ?"
ßana ßu keLimeyi Diyen Şahıs Ne Yapıyor Acaßa Sokakta Çok Merak Ettim (:
En Azından Senin Gißi HarfLeri YemiyoRum.
Harf yemiyorsun ama Türkçe'de var olmayan harfleri kullanmaya çalışıyorsun.