Bu tür yazılar kendini belli etmeye çalışanların yazılarıdır kendini artist sanan gerizekalı dangalak kişilerin yazılarıdır.
AnLama ÖzürLümüSün Sen ArkadaŞım..
ßen Resmi Evrak'ta 2 Kere imLa HataSı Yaptım ve ßaşım Yanıyodu..
NormaL ŞekiLde YazamıyoRum 10 YıLdır ßöyLe Napıyım ?
eLLerimi Kesip ßiriLerini ßiyerLerine mi Sokayım ?