• 10-09-2009, 17:14:03
    #64
    r10 dan öte bir google fanı
  • 10-09-2009, 17:24:13
    #65
    Bu yaşta bu zihin, geçmiş olsun hocam
  • 11-09-2009, 02:48:46
    #66
    Google düşürmese bari pr'yi
  • 11-09-2009, 04:08:37
    #67
    fazla kafaya takmamak lazım Beklenen pr gelecekse çekilen çile kutsaldır
  • 11-09-2009, 04:21:44
    #68
    pr olunca ne oluyor ? pr 5 ile pr 1 arası değişen bir sürü sitem var ama en son 1 sene önce pagerank kontrolu yapmıştım link satıp para kazanmakmı amaç? yada üst sırada çıkmakmı?
  • 11-09-2009, 22:40:59
    #69
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pr nin senin için olan önemi neden bu kadar yüksek ? Siten pr1 olsa ne yazar pr3 olsa ne yazar ?
    Nice pr6lar gördüm üstünde $ yok , nice pr0lar gördüm üstünde $ çok ..Takma kafana yani..
    Güzel benzetme
  • 11-09-2009, 23:23:28
    #70
    Pr gerekli ama bence bu kadar takma manasız...Yararlı bir site yaptığınız takdirde kimse takmaz Pr'yi...Örneğin R10'un Pr'si -10 olsa girmeyecekmiyiz Gireceğiz.Bence bu kadar takmayalım..
  • 12-09-2009, 00:36:09
    #71
    pr yede googleyde soğudum rsmen sanal bana bırakacam bu ne yaa boş adamın ömründne ömü almaktan başka bişey yok