• 09-09-2009, 16:51:54
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Pr0 olsun ama gelirli olsun Prli siten olupta gelırın olmazsa neye yarar ki
  • 09-09-2009, 16:53:01
    #47
    pr yüzünden böyle kafayı yiyorsan sen zaten çokdan gitmişsin
  • 09-09-2009, 16:55:28
    #48
    bak sana bi tüyo veriyim gece yatarken pantolonunu kafana geçir yat sabaha hiç birşeyin kalmaz arkadaş oruçmu çarptı ne oldu ))
  • 09-09-2009, 16:55:30
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vay be yalnız değilmişim ben de geceleri uyurken script yazyorum
  • 09-09-2009, 17:03:11
    #50
    Alıntı
    Önceden gayet normal bir insandım.Pagerank olayı bildim bileli geceleri uyuyamaz oldum hayatım karardı.Psikolojimi fena halde bozdu bu pagerank günde 50 posta r10 pagerank bölümüne girip güncelleme olmuş mu diye bakıyor yanlış güncelleme konularını gördükçe hayallerim yıkılıyor Pc başına oturur oturmaz pagerank checker sayfasını açar oldum Geceleri uyurken sürekli pagerank artacak mı diye düşünüyorum artık bazen gece yataktan kalkıp pcyi açıp bakıyorum güncelleme olmuş mu Yeter artık Google Allah'ın yok mu senin
    Senin Kafa yerinde değil at baraja kendini az aklin basina geldin
  • 09-09-2009, 17:06:05
    #51
    bence bir iki ay bilgisyar başına oturma dostum
  • 09-09-2009, 17:24:57
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Aman Tanrım.
  • 09-09-2009, 17:34:38
    #53
    Valla şuana kadar benim sitelerimin hiç biri pr1'e geçemedi.Hepsi pr0 gerçi ne beleş ne de paralı olarak link değişimi yapmadım.Gelirse böle gelsin pr değerim.Diğer türlü sırf millet parasıyla pr alıyormuş gibi oluyor.

    Google de adam gibi site güzelse ver pr'yi değilse verme dimi

    Ondan ben kafama takmıyorum.Arada girip bakıyorum ama hep sıfır olduğundan heyecanlanmıyorum bile
  • 09-09-2009, 18:05:20
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mesajlar bir nebze olsun rahatlattı arkadaşlar.benim bu durumum şaka falan değil gerçekten uyumaya çalışırken aklımda binbir şey dönüyor ordan link alsam burdan şöyle yapsam pr artar mı diye psikiyatra gittim zaten edronax diye bi ilaç verdi