Valla şuana kadar benim sitelerimin hiç biri pr1'e geçemedi.Hepsi pr0 gerçi ne beleş ne de paralı olarak link değişimi yapmadım.Gelirse böle gelsin pr değerim.Diğer türlü sırf millet parasıyla pr alıyormuş gibi oluyor.

Google de adam gibi site güzelse ver pr'yi değilse verme dimi

Ondan ben kafama takmıyorum.Arada girip bakıyorum ama hep sıfır olduğundan heyecanlanmıyorum bile