• 09-09-2009, 08:39:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önceden gayet normal bir insandım.Pagerank olayı bildim bileli geceleri uyuyamaz oldum hayatım karardı.Psikolojimi fena halde bozdu bu pagerank günde 50 posta r10 pagerank bölümüne girip güncelleme olmuş mu diye bakıyor yanlış güncelleme konularını gördükçe hayallerim yıkılıyor Pc başına oturur oturmaz pagerank checker sayfasını açar oldum Geceleri uyurken sürekli pagerank artacak mı diye düşünüyorum artık bazen gece yataktan kalkıp pcyi açıp bakıyorum güncelleme olmuş mu Yeter artık Google Allah'ın yok mu senin
  • 09-09-2009, 08:41:46
    #2
    Zuahahahhaa
    Dostum Sen bence bi psikologa git hayatın pr olmuş
  • 09-09-2009, 08:45:11
    #3
    Kardeş eğer dalga geçmiyorsan diğer arkadaşın da söylediği gibi bir psikoloğa git
  • 09-09-2009, 08:51:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SaNSaRaLv0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş eğer dalga geçmiyorsan diğer arkadaşın da söylediği gibi bir psikoloğa git
    aynen çok takma ya senden önemlimi
  • 09-09-2009, 08:52:02
    #5
    pr nin senin için olan önemi neden bu kadar yüksek ? Siten pr1 olsa ne yazar pr3 olsa ne yazar ?

    Nice pr6lar gördüm üstünde $ yok , nice pr0lar gördüm üstünde $ çok ..Takma kafana yani..
  • 09-09-2009, 08:54:09
    #6
    Yüreğim parçalandı, godaddy kullanıcı adını ve mailini gönderde pr1 domain göndereyim 1 tane. : )
  • 09-09-2009, 09:01:33
    #7
    Boşuna uykuların kaçmasın. Büyük ihtimal GÜncellemeler Bu Ayın sonundan önce olmaz Bazı arkadaşlar hemen nerden biliyorsun falan demesin sadece bir tahmin
  • 09-09-2009, 09:04:40
    #8
    bunun kafaya takılacak neyi olduğunu anlamadım, sadece link satışında işe yarıyor ki o da google tarafından yasaklanmış bişe. siz kazandığını parayı kafaya takın bırakın pagerankı, alexayı falan.
  • 09-09-2009, 09:11:23
    #9
    Kurumsal Backlink SEO
    kaç bekliyosun pr ? pr7 pr8 ? yani artsa nolacak bence boş yere kendini üzüyorsun.
    benim sitelerin bazıları pr0 ama yarıştıgı kelimede hep pr3-4 lerden hep ön sırada, yani üzülmen için bir sebeb yok