• 09-09-2009, 11:28:31
    #28
    bende gıcık oldum tatile girdim 3 site açtım daha pr güncellemesi bile olmadı 0 da duruyor. Ama artık takmıyorum çünkü hitler çoğaldı
  • 09-09-2009, 11:38:02
    #29
    Pagerank hiçbir şey takmayın sallayın gitsin

    http://www.seoliz.com/pagerank-manti...ten-analiz.htm
  • 09-09-2009, 11:42:52
    #30
    Üyeliği durduruldu
    bazı arkadaşlarda abartmasın olayı, tamam pr tek faktör değil genel geçer tek kıstas değil ama öyle '' hiçbirşey değil'' diyecek birşeyde değil. Madem öyle neden bu forum var, kapatalım gitsin ne de olsa pr birşey ifade etmiyor. Google için önemi azalsa da hala bir önemi var!
  • 09-09-2009, 11:49:23
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Zamanın genci kafayı pr ile bozacak
  • 09-09-2009, 11:52:59
    #32
    Valla üzülsemmi, tebessümmü etsem arada kaldım Herkesin dediği gibi Pr boş Hite koş.
  • 09-09-2009, 11:55:02
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yıllarca sitem üzreinde uğraştım pr den beklentilerim oldu ama fayda görmedim.. blogcu da bir tane blog açtım pr sıfırdı ve pr ler son güncellendiğinde pr 3 oldu.. site özgün değildi
  • 09-09-2009, 12:02:35
    #34
    Arkadaş bizimle kafa buluyor büyük ihtimalle
  • 09-09-2009, 12:06:31
    #35
    feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı arkadaşlarda abartmasın olayı, tamam pr tek faktör değil genel geçer tek kıstas değil ama öyle '' hiçbirşey değil'' diyecek birşeyde değil. Madem öyle neden bu forum var, kapatalım gitsin ne de olsa pr birşey ifade etmiyor. Google için önemi azalsa da hala bir önemi var!
    Bu forum sadece pr değil. Tek 1 bölüm pagerank için o da kapanmaz çünkü Google Pagerank sistemini kaldırmadı daha.

    Caffein olsun, başka algoritmalar olsun ortaya çıktıkça çoğu yabancı blogda da görebilirsin pr hakkındaki yazıları. Pr5 olup da hit, kalite, kazanç olmadıkça napıyım öyle siteyi? Pr0 olsun hiti olsun kalitesi olsun yeter, ki öyle site çok sayıda var.
  • 09-09-2009, 12:23:00
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forum sadece pr değil. Tek 1 bölüm pagerank için o da kapanmaz çünkü Google Pagerank sistemini kaldırmadı daha.
    Caffein olsun, başka algoritmalar olsun ortaya çıktıkça çoğu yabancı blogda da görebilirsin pr hakkındaki yazıları. Pr5 olup da hit, kalite, kazanç olmadıkça napıyım öyle siteyi? Pr0 olsun hiti olsun kalitesi olsun yeter, ki öyle site çok sayıda var.
    Dikkat ettiysen site demedim zaten forum dedim. pagerank forumu yani. Ben pr 5 = hit, kazanç gibi birşey demedim. pr 0 = bi işe yaramayan site de demedim. Tek demek istediğim bana göre bazı arkadaşların dediği üzere pr toolbardaki sevimli yeşil ifadenin uzunluğundan daha fazlasını ifade ediyor. Belki de kısa süre sonra hiçbirşey ifade etmeyecek, belki link çöplükleri yüzünden pr önemini yitirdi ama en azından şuan az da olsa bir önemi var diye düşünüyorum. Tabi arkadaşı yaptığı gibi psikolojik tramvalar geçirecek kadar da değil