Bu forum sadece pr değil. Tek 1 bölüm pagerank için o da kapanmaz çünkü Google Pagerank sistemini kaldırmadı daha.
Caffein olsun, başka algoritmalar olsun ortaya çıktıkça çoğu yabancı blogda da görebilirsin pr hakkındaki yazıları. Pr5 olup da hit, kalite, kazanç olmadıkça napıyım öyle siteyi? Pr0 olsun hiti olsun kalitesi olsun yeter, ki öyle site çok sayıda var.
Dikkat ettiysen site demedim zaten forum dedim. pagerank forumu yani. Ben pr 5 = hit, kazanç gibi birşey demedim. pr 0 = bi işe yaramayan site de demedim. Tek demek istediğim bana göre bazı arkadaşların dediği üzere pr toolbardaki sevimli yeşil ifadenin uzunluğundan daha fazlasını ifade ediyor. Belki de kısa süre sonra hiçbirşey ifade etmeyecek, belki link çöplükleri yüzünden pr önemini yitirdi ama en azından şuan az da olsa bir önemi var diye düşünüyorum. Tabi arkadaşı yaptığı gibi psikolojik tramvalar geçirecek kadar da değil