Pr gerekli ama bence bu kadar takma manasız...Yararlı bir site yaptığınız takdirde kimse takmaz Pr'yi...Örneğin R10'un Pr'si -10 olsa girmeyecekmiyiz Gireceğiz.Bence bu kadar takmayalım..