• 19-12-2024, 14:19:38
    #10
    xkalpsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burası spam kastım şu siteyi yükselttim platformu değil ÇOCUK burası bilgi paylaşma platformu yasal yollarla, bundan 15 sene önce burada hacklink paylaşımı cinsel slte paylaşımı serbestti bunları biliyormusun bilmiyorsun bilmediğin konu hakkında hem çok konuşma hem boş konuşma vesselam
    Beyefendi bu yakarışınızı forumun adminlerine yapın, bizlere değil. Siz ulaşmanız gereken mecrayı şaşırmışsınız. Üslubunuza da dikkat edin. Karşınızda 15 yaşında çocuk yok. Konuşmayı öğrenmemiş insanla tartışmaya giren bende kabahat.
  • 19-12-2024, 14:36:51
    #11
    yapan ben bir kaç kişi biliyorum çok yakın da tanıyorum kendisini halis mulis türk kendisi
  • 19-12-2024, 14:40:16
    #12
    metehanteoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurucusu musunuz hocam bu platformun? Adminler nasıl uygun görürse öyle devam ediyor platform. Sizi geren ne? Burada değil blackhatta takılıyor olsak yine aynı işleri yapsak nerden kime söveceksiniz? Bilgiyi paylaşan paylaşıyor işini yapan yapıyor. Madem beğenmiyorsunuz gidin başka bir platform açın.
    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapan ben bir kaç kişi biliyorum çok yakın da tanıyorum kendisini halis mulis türk kendisi
    zaten hocam yapan kişiler burada 14-15 senelik uyeliği olanlar yani bu işin kurdu olmuşlar, 3-5 senelik üyelerde zamanında para döküp formülünü öğrenmişler burda ustalık taslıyorlar benim kızdığım nokta şu.. sizde eski üyesiniz , önceden saatlerce bir kod için millet birbiri ile yarışırdı nasıl düzeltebiliriz diye ve bunu hiç bir şekilde paraya dökmeden yaparlardı
  • 19-12-2024, 14:43:42
    #13
    xkalpsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten hocam yapan kişiler burada 14-15 senelik uyeliği olanlar yani bu işin kurdu olmuşlar, 3-5 senelik üyelerde zamanında para döküp formülünü öğrenmişler burda ustalık taslıyorlar benim kızdığım nokta şu.. sizde eski üyesiniz , önceden saatlerce bir kod için millet birbiri ile yarışırdı nasıl düzeltebiliriz diye ve bunu hiç bir şekilde paraya dökmeden yaparlardı
    malesef o dediğinize katılıyorum şöylede birşey var lakin önceden ekmek aslanın agzındaydı ve herkes ulaşabiliyordu o ekmege şuanda aslanın midesinide geçti artık ve kimse ulaşamadığı için kimseyede bilgi veremiyor malesef ben bu düşüncedeyim.
  • 19-12-2024, 14:45:49
    #14
    önceden birlik beraberlik vardı herkes kazansın derdi vardı şimdi ise ben kazanıyım onlarada ekmeğin ucundan veriyim derdi var NESİL İŞTE YENİ NESİL Önceden güven vardı şimdi ise dolandırma moda oldu
  • 19-12-2024, 14:49:28
    #15
    Eskiden spam yapan insan utanırdı söylemeye. Şimdi utanmadan çekinmeden evet yapıyoruz diyorlar. Gerçekten yüzsüzlük bunlarda had safhada. Spam yaparak kaç kişinin ekmeğiyle oynuyorsunuz?
  • 19-12-2024, 14:52:47
    #16
    Catabay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden spam yapan insan utanırdı söylemeye. Şimdi utanmadan çekinmeden evet yapıyoruz diyorlar. Gerçekten yüzsüzlük bunlarda had safhada. Spam yaparak kaç kişinin ekmeğiyle oynuyorsunuz?
    bunun en kısa örneğini instagram facebook tiktok gibi sosyal medyalarda görüyoruz insanlar özel hayatlarını herkesle paylaşır oldu yatak odasından tut cinsel ilişkisini bile bende bunu demeye çalışıyorum AKIL HOCALIĞI taslıyorlar ve bunu çok iyi bir şey sanıyorlar.
  • 19-12-2024, 14:54:14
    #17
    xkalpsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten hocam yapan kişiler burada 14-15 senelik uyeliği olanlar yani bu işin kurdu olmuşlar, 3-5 senelik üyelerde zamanında para döküp formülünü öğrenmişler burda ustalık taslıyorlar benim kızdığım nokta şu.. sizde eski üyesiniz , önceden saatlerce bir kod için millet birbiri ile yarışırdı nasıl düzeltebiliriz diye ve bunu hiç bir şekilde paraya dökmeden yaparlardı
    Benim bilgi paylaşımıyla ilgili hiçbir çekincem yok. Buradaki metotlar ile ilgili soran tüm arkadaşlara da yardımcı oldum hiçbir ücret de talep etmedim. Ama sizin şikayetçi olduğunuz şey forumun yönetimiyle alakalı gerçekten. Bir arkadaş ya da siz fark etmez açsın bir platform orada ücretsiz usulünce herkes bilgisini paylaşsın. Yönetim spam paylaşımlarına izin verdiği sürece bunun paylaşımı yapılır. Google normal mi ki normal yöntemle para kazanmaya çalışsın insanlar? Google bizi cezalandırıyor biz de Google'ı. Gerçek şu ki teknoloji devrinde kendini geliştirmeyen herkes ekmeğini kaybedecektir. Yarın Google'ın spam dediği şey bir SEO yöntemi olsun o zaman herkes bunu yapmayacak mı? Backlink satın almayın diyor, almayan var mı? Şimdi herkesi burda suçlayıp ifşa mı edelim? Datasının paylaşıldığını bilmeyen insanların SQL dökümlerini alıp yayın yapan insanlar yok mu? Bu 15 yıl önce de aynıydı bugün de aynı. 3-5 yıllık üye zamanında para döküp formulünü öğrenmişse, emek ve para harcamışsa elbette ki öğrenmeyen insanları geçecekler. Eğer ben sadece Google'ın izin verdiği yöntemlerle para kazanacağım diyen varsa milyoner olup olmadığına bir baksın sonra bu sektöre giriş yapsın. Dün Quora'ydı, bugün Tumblr. 15 yıl önce beyaz arkaplana beyaz text anahtar kelime spamlama vardı bugün hacklink var. Hiçbirini yapmadık diyen var mı? En basitinden backlink satın almadım, izinsiz data kullanmadım diyen var mı? Herkes biliyorsa spam değil, olay bu. En çok parası olan en kaliteli backlinkleri satın alıp parası olmayan, eliyle link inşa etmeye çalışan insanların önüne geçmiyor mu? Buna laf eden var mı? Elin Hintlisi gelecek Türkçe siteleri kopyalayıp benim emeğimle yaptığımın önüne geçecek sonra ben de oturup izleyeceğim.... Yok öyle bir dünya maalesef. Kimse birilerine kötülük olsun diye bir şey yapmıyor, herkes ekmeğinin peşinde. Bugün forumda yasak densin kalkıp kimse spam konusu açmayacak.

    Ha burda açık açık bütün yöntemleri anlatsak şu forumun %99'u gelip o yöntemlerle spam yapacak. Sadece yapmayı bilmedikleri için çamur atıyorlar. Kimlerin bize burada spam kötüleyip özel mesajdan nasıl yaptığımızı sorduğunu da biliyoruz, kimse kusura bakmasın.
  • 19-12-2024, 15:24:32
    #18
    xkalpsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu googlede spamcılar diye paso konu açılıyor ya, ALTINA İMZAMI BASARIM bu spam yapan kişiler r10 da fıldır fıldır gezen kişiler. en kısa örnek tumblr ilk sayfa garantisi yapanlar, ve tumblr den gelip 1 hafta sonra gidiyorlar neden spam olduğu için nasıl diğer spam sitelerde 1 hafta kalıp gidiyorsa tumblr de aynı şekilde, ve r10 tamamen ticarete dönmüş bir sektör haline gelmiş bulunmaktadır, yok hindistanlılar yok çinliler hepsi faso fiso halis mulis türk malı. FINISH
    AlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bu konu sahibinin söylediklerinin altına imzamı atıyorum. Forumda artık bu tarz işlerin yasa dışı sayılması lazım! Hindistanlılar yapıyor diye bizimde mi yapmamız lazım. Hindistanlılar yolun ortasında sıyırıp tuvaletlerini de yapıyorlar, onlarıda örnek alın o zaman.

    AYRICA

    Bu kategori artık spam ve ticari başlıklar ile doldu. Hele birisi varki; bir günde 3-4 spam konusu açıyor bazen. Şöyle spam yapıyorum; böyle yapıyorum vs. Spam yaptıkları sitelerin içerikleri de senin benim içeriğim. Güler misin ağlar mısın. Sonra site işine yeni girenlerde bunların konuları görüp, bunlara özenip kısa yoldan para kazanacağım diye bizim sitelerimizin canına okuyorlar!!

    Forum yetkilileri ipin ucunu iyice kaçırdı maalesef. Bu kategori de 6-7 yıl evvel bilgiden başka birşey paylaşılmazdı.

    Adamın biri vaka çalışması diye konu açıyor. (Şimdide o icat oldu) Belki yeni birşeyler öğreniriz diye konuya bir giriyorsun; "Sitenin hitini 1k dan 50k'ya çıkardık! Nasıl başardık bunu? İletişime geçin şu kadar paraya sizide güçlendirelim."

    Tamam kardeşim ticaretini yap. Yapma demiyoruz sana.Ama şu lanet olası kategoriyi rahat bırakın artık! Reklam ve spam panosuna döndü resmen bu kategori.
    Mesajlar cok iyi +1