Bir kere bunun ayrımı yapalım.
İkincisi de yılların emeği ile spam yapmak o işi etik veya helal kılmıyor. 100 yılın tecrübesi de olsa çalmak çalmaktır.
Bakın size bir örnek vereyim. Benim TR'de ortalama 10k hitli finans sitem vardı. Çokta iyi kazanıyordum. Oda bir tecrübeydi. Ve ne oldu biliyor musunuz?
Sizin gıpta ile bakıyorum dediğiniz adamlar o içerikler ilk sıralarda diye botlarla içeriklerimi çaldılar. İçeriğimin bir kısmını google'a yapıştırınca sayfalarca site çıkıyordu google'da. O sebepten yada başka sebepten; sitemin hiti eridi gitti.
Konuyu uzatmanın bir manası yok üstat. beyaz ile siyahı tartışmak bizi bir sonuca götürmez. İyi geceler olsun.

