Eskiden spam yapan insan utanırdı söylemeye. Şimdi utanmadan çekinmeden evet yapıyoruz diyorlar. Gerçekten yüzsüzlük bunlarda had safhada. Spam yaparak kaç kişinin ekmeğiyle oynuyorsunuz?