xkalpsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten hocam yapan kişiler burada 14-15 senelik uyeliği olanlar yani bu işin kurdu olmuşlar, 3-5 senelik üyelerde zamanında para döküp formülünü öğrenmişler burda ustalık taslıyorlar benim kızdığım nokta şu.. sizde eski üyesiniz , önceden saatlerce bir kod için millet birbiri ile yarışırdı nasıl düzeltebiliriz diye ve bunu hiç bir şekilde paraya dökmeden yaparlardı
malesef o dediğinize katılıyorum şöylede birşey var lakin önceden ekmek aslanın agzındaydı ve herkes ulaşabiliyordu o ekmege şuanda aslanın midesinide geçti artık ve kimse ulaşamadığı için kimseyede bilgi veremiyor malesef ben bu düşüncedeyim.