Konu
altına imzamı basarım
19-12-2024, 14:45:49
#14
xkalpsiz
önceden birlik beraberlik vardı herkes kazansın derdi vardı şimdi ise ben kazanıyım onlarada ekmeğin ucundan veriyim derdi var NESİL İŞTE YENİ NESİL Önceden güven vardı şimdi ise dolandırma moda oldu