• 09-03-2009, 19:05:58
    #28
    NcBooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tanıdığım için açtığım site ahşap evler kelimesinde 13. çıkıyordu. 2-3 haftadır ahşap evler kelimesinde 100 küsürlerde çıkıyor. Şu an baktığımda siteyi aramalarda göremiyorum bile. infosu ve indexleri duruyor ama başlık şeklinde arattığımda bile çok gerilerde çıkıyorum bu sorunu nasıl çözebilirim?
    adres:Ahşap Evler-Montaj Yapımı, Bakımı, Tamiratı, Çatı Pergule, Kütük Evler
    site yeni sanırım ondan kaynaklıdır.yeni siteler kısa süreli sandboxa girer çıkar.
  • 10-03-2009, 01:09:20
    #29
    ne bende kendi 13k indexli toplisitimin ftp sini boşalttım bu yüzden şimdi kalmış 2k :S neyse vardır her olan da bir hayır teşekkür ederim paylaşım için
  • 10-03-2009, 01:13:06
    #30
    Üyeliği durduruldu
    beyler öncelikle hatırlatma yapayım. sandboxa girmiş sitenizin yaşı 1 yılı geçmiyorsa bırakın siteyi hatta domain bile düşsün içeriği başka bir siteye taşıyın. çünkü sandboxa giren sitenin google un iç tarafta verdiği puan baya yerlerde sürünüyor. bunu unutmayalım kesinlikle
  • 10-03-2009, 07:42:58
    #31
    kocaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler öncelikle hatırlatma yapayım. sandboxa girmiş sitenizin yaşı 1 yılı geçmiyorsa bırakın siteyi hatta domain bile düşsün içeriği başka bir siteye taşıyın. çünkü sandboxa giren sitenin google un iç tarafta verdiği puan baya yerlerde sürünüyor. bunu unutmayalım kesinlikle
    bu nasıl bi mantık simdi 3 ay once actığım site sandbox'a giriyor ve o siteyi bırakayım diyorsun öyle mi sanki google sistem elemanı gibi konuşuyorsun yok böyle bir mantık sandbox'dan cıkmak için gerekli şeyleri yapın 2 günlükde olsa sandbox'a girmiş siteniz.
  • 13-03-2009, 04:03:31
    #32
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    L** Canımı Sıkma ben paylaşımımı yaptım. Sen ne vır vır ötüyorsun öyle adam akıllı konuş alırım ayağımın altına kimbilir kaç yaşındasında webmasterim diye geçiniyosun ula* kolaysa kendin hazırlada paylaş görelim senin bilginide. ben burada paylaşım yapıyorum deli etme adamı . Adam gibi konuş bak çok sinirlendim.İçimden neler söylediğimi herkes tahmin eder .Sen kendini ne zannediyorsun. Kolaysa ben senin siteyi sandboxa sokayım gel bakayım 1 haftadan aşağı çıkarabilecen mi çıkaramazsan 10000 trilyon alırım ona göre.
    kimi ayağının altına alıyorsun sen konu açmışsın konuya yorum yazdım yaşima gelince 29 varsa derdin pm at msn mi ekle konuş ok konu açıyorsan elbette bende yorum yapacam sen önce üslübüne bak sonra bana pay biç ok + yorumumde rencide edici bişey yok benim sitemde sendbox ta
  • 13-03-2009, 06:32:50
    #33
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    l** canımı sıkma ben paylaşımımı yaptım. Sen ne vır vır ötüyorsun öyle adam akıllı konuş alırım ayağımın altına kimbilir kaç yaşındasında webmasterim diye geçiniyosun ula* kolaysa kendin hazırlada paylaş görelim senin bilginide. Ben burada paylaşım yapıyorum deli etme adamı . Adam gibi konuş bak çok sinirlendim.içimden neler söylediğimi herkes tahmin eder .sen kendini ne zannediyorsun. Kolaysa ben senin siteyi sandboxa sokayım gel bakayım 1 haftadan aşağı çıkarabilecen mi çıkaramazsan 10000 trilyon alırım ona göre.
    koptummm
  • 13-03-2009, 08:06:55
    #34
    Üyeliği durduruldu
    vallah ben açıkcası bir kaç domanim sandox ba girdi ancak 2 ay çıktı boyle cabuk çıkartman şaşırdım
  • 13-03-2009, 14:33:16
    #35
    Grgonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimi ayağının altına alıyorsun sen konu açmışsın konuya yorum yazdım yaşima gelince 29 varsa derdin pm at msn mi ekle konuş ok konu açıyorsan elbette bende yorum yapacam sen önce üslübüne bak sonra bana pay biç ok + yorumumde rencide edici bişey yok benim sitemde sendbox ta

    resmen dalga geçtin böyle şey mi olur.
  • 16-03-2009, 14:29:13
    #36
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten forumu kaldırıp wp kursam çıkabilirmiyim bu sandboxtan ?