NcBooM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sandboxtan Çıktım. Nasıl mı ?
40
●3.053
- 10-03-2009, 01:13:06Üyeliği durduruldubeyler öncelikle hatırlatma yapayım. sandboxa girmiş sitenizin yaşı 1 yılı geçmiyorsa bırakın siteyi hatta domain bile düşsün içeriği başka bir siteye taşıyın. çünkü sandboxa giren sitenin google un iç tarafta verdiği puan baya yerlerde sürünüyor. bunu unutmayalım kesinlikle
- 10-03-2009, 07:42:58kocaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu nasıl bi mantık simdi 3 ay once actığım site sandbox'a giriyor ve o siteyi bırakayım diyorsun öyle mi
sanki google sistem elemanı gibi konuşuyorsun yok böyle bir mantık sandbox'dan cıkmak için gerekli şeyleri yapın 2 günlükde olsa sandbox'a girmiş siteniz.
- 13-03-2009, 04:03:31kimi ayağının altına alıyorsun sen konu açmışsın konuya yorum yazdım yaşima gelince 29 varsa derdin pm at msn mi ekle konuş ok konu açıyorsan elbette bende yorum yapacam sen önce üslübüne bak sonra bana pay biç ok + yorumumde rencide edici bişey yok benim sitemde sendbox tanetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2009, 14:33:16Grgonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resmen dalga geçtin böyle şey mi olur.
bu nasıl bi mantık simdi 3 ay once actığım site sandbox'a giriyor ve o siteyi bırakayım diyorsun öyle mi