beyler öncelikle hatırlatma yapayım. sandboxa girmiş sitenizin yaşı 1 yılı geçmiyorsa bırakın siteyi hatta domain bile düşsün içeriği başka bir siteye taşıyın. çünkü sandboxa giren sitenin google un iç tarafta verdiği puan baya yerlerde sürünüyor. bunu unutmayalım kesinlikle