Grgonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimi ayağının altına alıyorsun sen konu açmışsın konuya yorum yazdım yaşima gelince 29 varsa derdin pm at msn mi ekle konuş ok konu açıyorsan elbette bende yorum yapacam sen önce üslübüne bak sonra bana pay biç ok + yorumumde rencide edici bişey yok benim sitemde sendbox ta

resmen dalga geçtin böyle şey mi olur.