• 07-03-2009, 19:45:42
    #19
    Üyeliği durduruldu
    netadam dediklerine hiç katılmıyorum.Sen bunları yaparak sandboxtan çıkmışsan varya bu zamana kadar boşuna uğraşmışsın
  • 07-03-2009, 20:06:11
    #20
    bir miktar doğru o miktarda yetmiş olabilir sandbox'dan cıkmasına ama 1 ay öncesine kadar ip'nin öneminden bahsetmiştim sandbox'dan cıkmak için yok canım olmaz felan denilmişti. sandbox'dan cıkmak şahsen benim içinde cok kolay ama önemli olan sonrası sitenin iş yapabilmesi buda hala idda ediyorum ki sitenin orantılı bir grafik çizmesinden kaynaklıdır. site düzeni hakkında herşey orantılı olmalıdır. (meta, backlink, güncelleme, içerik vs...)
  • 09-03-2009, 11:40:07
    #21
    pisagor01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netadam dediklerine hiç katılmıyorum.Sen bunları yaparak sandboxtan çıkmışsan varya bu zamana kadar boşuna uğraşmışsın
    Yaptıgın Tek Şhey Karı Gißi Dırdır..
    Adamı Neden DişLiyoSun ?
    VarSa HataSı ßuyur ßir Döküman HazırLa Herkes'e Göster ßiLgini Madem Çok ßiLgiLisin..
    Karı Gißi Çene Yapma.!
  • 09-03-2009, 11:45:41
    #22
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar sandboxtan nasıl çıktıgımı sizlerle paylaşayım.1 Hafta önce sandboxa girmiştim ve bugün ihtibariyle çıktım
    İşte Nasıl Çıktıgıma Dair Bilgiler
    - İlk önce hostumu değiştirdim
    - Ardından wordpress kurdum
    - Açılınca 1 kaç tane özgün birşeyler kattım.
    - Tüm Linkleri Kaldırdım.
    - Kendime Titleyi ve meta tagları tekrar değiştirerek harika bir meta tag yarattım.
    - Wp seo ya uygun bir tema kullandım.
    - Birkaç tane tema değiştirdim.
    - Link Değişimi Yapmayı Bıraktım.
    1 Hafta sonrada sandboxtan çıktım.
    Sandbox ile ilgili diğer sorularınıza da buradan cevap verebilirim.

    1 Hafta sonrada sandboxtan çıktım.
    hafta hemde vay be çok hızlı olmuş hemde lalaal
  • 09-03-2009, 11:47:52
    #23
    adwords www.adwords.google.com reklam verdim sonra sitemap oluşturdum Google Webmaster Central faydalandım özgün 2 - 3 içerik ekledim... tagları değiştirdim...

    2 gün sonra 2 sitemde sandbox tan çıktı...
  • 09-03-2009, 18:58:34
    #24
    Grgonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Hafta sonrada sandboxtan çıktım.
    hafta hemde vay be çok hızlı olmuş hemde lalaal

    L** Canımı Sıkma ben paylaşımımı yaptım. Sen ne vır vır ötüyorsun öyle adam akıllı konuş alırım ayağımın altına kimbilir kaç yaşındasında webmasterim diye geçiniyosun ula* kolaysa kendin hazırlada paylaş görelim senin bilginide. ben burada paylaşım yapıyorum deli etme adamı . Adam gibi konuş bak çok sinirlendim.İçimden neler söylediğimi herkes tahmin eder .Sen kendini ne zannediyorsun. Kolaysa ben senin siteyi sandboxa sokayım gel bakayım 1 haftadan aşağı çıkarabilecen mi çıkaramazsan 10000 trilyon alırım ona göre.
  • 09-03-2009, 19:02:15
    #25
    pisagor01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netadam dediklerine hiç katılmıyorum.Sen bunları yaparak sandboxtan çıkmışsan varya bu zamana kadar boşuna uğraşmışsın
    senin derdin ne hep muhalefet oluyosun.biliyosan konuş bilmiyorsan sus.
  • 09-03-2009, 19:04:18
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bir tanıdığım için açtığım site ahşap evler kelimesinde 13. çıkıyordu. 2-3 haftadır ahşap evler kelimesinde 100 küsürlerde çıkıyor. Şu an baktığımda siteyi aramalarda göremiyorum bile. infosu ve indexleri duruyor ama başlık şeklinde arattığımda bile çok gerilerde çıkıyorum bu sorunu nasıl çözebilirim?

    adres:Ahşap Evler-Montaj Yapımı, Bakımı, Tamiratı, Çatı Pergule, Kütük Evler
  • 09-03-2009, 19:04:59
    #27
    Host değiştirin özgün içerik ekleyin.