netadam dediklerine hiç katılmıyorum.Sen bunları yaparak sandboxtan çıkmışsan varya bu zamana kadar boşuna uğraşmışsın
Yaptıgın Tek Şhey Karı Gißi Dırdır..
Adamı Neden DişLiyoSun ?
VarSa HataSı ßuyur ßir Döküman HazırLa Herkes'e Göster ßiLgini Madem Çok ßiLgiLisin..
Karı Gißi Çene Yapma.!