pisagor01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netadam dediklerine hiç katılmıyorum.Sen bunları yaparak sandboxtan çıkmışsan varya bu zamana kadar boşuna uğraşmışsın
senin derdin ne hep muhalefet oluyosun.biliyosan konuş bilmiyorsan sus.