Konu
Sandboxtan Çıktım. Nasıl mı ?
09-03-2009, 19:02:15
#25
Temajet
pisagor01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
netadam dediklerine hiç katılmıyorum.Sen bunları yaparak sandboxtan çıkmışsan varya bu zamana kadar boşuna uğraşmışsın
senin derdin ne hep muhalefet oluyosun.biliyosan konuş bilmiyorsan sus.