bir miktar doğru o miktarda yetmiş olabilir sandbox'dan cıkmasına ama 1 ay öncesine kadar ip'nin öneminden bahsetmiştim sandbox'dan cıkmak için yok canım olmaz felan denilmişti. sandbox'dan cıkmak şahsen benim içinde cok kolay ama önemli olan sonrası sitenin iş yapabilmesi buda hala idda ediyorum ki sitenin orantılı bir grafik çizmesinden kaynaklıdır. site düzeni hakkında herşey orantılı olmalıdır. (meta, backlink, güncelleme, içerik vs...)