kocaxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beyler öncelikle hatırlatma yapayım. sandboxa girmiş sitenizin yaşı 1 yılı geçmiyorsa bırakın siteyi hatta domain bile düşsün içeriği başka bir siteye taşıyın. çünkü sandboxa giren sitenin google un iç tarafta verdiği puan baya yerlerde sürünüyor. bunu unutmayalım kesinlikle
bu nasıl bi mantık simdi 3 ay once actığım site sandbox'a giriyor ve o siteyi bırakayım diyorsun öyle mi sanki google sistem elemanı gibi konuşuyorsun yok böyle bir mantık sandbox'dan cıkmak için gerekli şeyleri yapın 2 günlükde olsa sandbox'a girmiş siteniz.